Bana geçen sene daha zor geldi. Bu sene üniversite öğrencisiyim diye heyecan olmadan yks ye girdim soruları daha rahat yaptım geçen seneye göre daha fazla netim var hiç çalışmadan
Sakarya uygulamalı bilimlerde iş sağlığı ve güvenliği önlisans okuyorum. Bence sende ilk senede lisans gelmiyorsa önlisansa girmeyi dene. Girersen 2. sene yks girip farklı bir bölümü açıktan okursun bitirirsin lisansı. Bana stajda böyle söyledi çoğu kişi. Kimse açıktan okumana bakmıyor
şu an belediyede yaz stajımı yapıyorum 8 - 5 üniversite okuyan insanlar tanıdım. Bi kaç ay öncede özel sektörde gönüllü staj yaptım orada da aynı şekilde sürekli üniversite okuyan kişiler tanıdım. Tavsiyem bir kaç üniversite oku cv'nde dursun bunlara çok bakıyorlar. Ben şansa hep işe alma bölümünde çalıştım alınan sertifikalara da bakıyorlar bilgin olsun. O konuda da kendini geliştirmeni öneririm.
Yaşlı bakımı, acil yardım ve afet yönetimi gibi bölümler tutuyo 1. milyona şehirleri tam hatırlamıyorum ama ösym'den geçen senenin sıralamala kılavuzunu bulabilirsin.
Halkla ilişkilere hiç bakmadım söylediğim gibi bi ösym'nin sayfasına bak bulursun. Sıralama çok oynamıyor. Bu arada 24 tercihinide doldur arkadaşlarıma ve bana hep sonlardan çıktı
İmkansız gibi, ilk sıralara senin sıralamandan 50 bin yüksek yerleri yaz, ortalara kendi sıralamana göre yerleri, aşağılara da sıralamandan 50 bin ve aşağısını yaz. İlk sıradakilerin çıkma ihtimali de olabiliyor.
Devlette acil yardım ve afet yönetimi, yaşlı bakımı gibi şeyler gelebilir. Ama kesinlik olarak özel okul alabilir onlara bi bakman tavsiye ederim zamlandı bu ara ücretine göre tercih yaparsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sanmam, ben geçen sene TYT 18 AYT 15 yaptım sıralama 1.600.000 deydi. Ek puanla falan 1.300.000'e çekti.
Bu sene zordu ama baya :(
Bana geçen sene daha zor geldi. Bu sene üniversite öğrencisiyim diye heyecan olmadan yks ye girdim soruları daha rahat yaptım geçen seneye göre daha fazla netim var hiç çalışmadan
Nereyi tutturdun puanın kaçtı 1 milyonla girmişsin inşallah bende girerim 4 yıllık mı okuyorsun
Çok ihtiyacım varr yanıtlar mısın hangi şehirde okuyorsunn 🥲
Sakarya uygulamalı bilimlerde iş sağlığı ve güvenliği önlisans okuyorum. Bence sende ilk senede lisans gelmiyorsa önlisansa girmeyi dene. Girersen 2. sene yks girip farklı bir bölümü açıktan okursun bitirirsin lisansı. Bana stajda böyle söyledi çoğu kişi. Kimse açıktan okumana bakmıyor
1 milyon sıralamaya başka neresi gelir ki tercihlerine nereleri yazdın sdü istiyorum gelir mi acabaa
şu an belediyede yaz stajımı yapıyorum 8 - 5 üniversite okuyan insanlar tanıdım. Bi kaç ay öncede özel sektörde gönüllü staj yaptım orada da aynı şekilde sürekli üniversite okuyan kişiler tanıdım. Tavsiyem bir kaç üniversite oku cv'nde dursun bunlara çok bakıyorlar. Ben şansa hep işe alma bölümünde çalıştım alınan sertifikalara da bakıyorlar bilgin olsun. O konuda da kendini geliştirmeni öneririm.
Canım ben halkla ilişkiler istiyordum gelir mi acaba 🥺
Yaşlı bakımı, acil yardım ve afet yönetimi gibi bölümler tutuyo 1. milyona şehirleri tam hatırlamıyorum ama ösym'den geçen senenin sıralamala kılavuzunu bulabilirsin.
Halkla ilişkilere hiç bakmadım söylediğim gibi bi ösym'nin sayfasına bak bulursun. Sıralama çok oynamıyor. Bu arada 24 tercihinide doldur arkadaşlarıma ve bana hep sonlardan çıktı
Tamam canım dolduruyum hepsini ama işte yazacağım başarı sıralaması 500 bin flan çıkar mı acaba imkansız mı?
İmkansız gibi, ilk sıralara senin sıralamandan 50 bin yüksek yerleri yaz, ortalara kendi sıralamana göre yerleri, aşağılara da sıralamandan 50 bin ve aşağısını yaz. İlk sıradakilerin çıkma ihtimali de olabiliyor.
Canım sıralamam 1.029.527 obp eklenmiş halı değil demi?
İlk sol taraftaki tablo kendi sıralaman sağ taraftaki OBP eklenmiş hali
Obp eklenmiş olarak 1.029 . 527 ne gelir sence sözelden
Lisans geleceğini düşünmüyorum ben çünkü lisansların en kötüsü 700 binle kapatıyor
Ama açıktan gelebilir
Geçen seneki kılavuza baktım da açıktan da gelmiyor
Tyt sıralaman kaç
1 m 700 flan
Devlette acil yardım ve afet yönetimi, yaşlı bakımı gibi şeyler gelebilir. Ama kesinlik olarak özel okul alabilir onlara bi bakman tavsiye ederim zamlandı bu ara ücretine göre tercih yaparsın.
İnstagramın varsa istersen takipleşelim tercihte yardımcı olurum
Ekleselim canım mesaj kutuna atıyorum
İlk girismi
Evett obp 75 bu arada
Ne olur sencee 700-800 gelir mi veya 600 k