Tahmini 20k sayısal sıralamam olacak, ODTÜ matematik veya fizik yazmayı düşünüyorum. Hangisi daha iyi veya iyi bölümler mi?

yazayım mı yazarsam fizik mi okuyayım matematik mi? ikisini de seviyorum odtü fizik 24k ile kapatmış geçen yıl. genel olarak yakın sıralamalar var önceki yıllarda da. odtü matematik 27k ile kapatmış ondan önce 30k üstü 40k falan gittikçe sıralaması yükseliyor yani değerleniyor gibi. hangisini yazmalıyım

Tahmini 20k sayısal sıralamam olacak, ODTÜ matematik veya fizik yazmayı düşünüyorum. Hangisi daha iyi veya iyi bölümler mi?
Cevapla