YKS den kötü bir sonuç bekliyorum sizce tercih yapmalı mıyım? Kötü bir üniversite olsa da tercih etmeli miyim?

Sınavım kötü geçti çok yanlışım var sizce üniversite tercihi yapmalı mıyım ( Babam tercih yapmazsam bir senemin boşa gidiceğini düşünüyor ama bence şu an yaptığım puandan daha yüksek bir puan alabilirim. Sizce de bir senem boşa mı gidicek

YKS den kötü bir sonuç bekliyorum sizce tercih yapmalı mıyım? Kötü bir üniversite olsa da tercih etmeli miyim?
Cevapla