Sizde çok çalışıp hayal kırıklığına uğradıniz mi?

Yks ye çok çalıştım gerçekten son gün bile notlara baktım ayt son denememde 62 yapmıştım dün girdim 40 bile yapamadım ya kendimi öldürmek istiyorum bunu hak etmedim 😪 tyt iyi yaptım fakat ayt çöp 1 sene daha çalışırsam ayt 70 e falan gelir miyim
Sizde çok çalışıp hayal kırıklığına uğradıniz mi?
Cevapla