2 kere yaşadığım bu sınavları daha dün gibi hatırlıyorum. Evet ister istemez stres yaşanıyor ama sınav başladı mı o stres yerini sorularla mücadeleye bırakıyor.
Umarım herkesin sınavı başarılı ve istediği hedef doğrultusunda geçer.

2 kere yaşadığım bu sınavları daha dün gibi hatırlıyorum. Evet ister istemez stres yaşanıyor ama sınav başladı mı o stres yerini sorularla mücadeleye bırakıyor.
Umarım herkesin sınavı başarılı ve istediği hedef doğrultusunda geçer.

Keyfi girmiştm ama zordu bence
Tek kelime ile iğrençti.
Cevap
1Cevap
Başarılar dilerim herkese ben girmedim.
Umarım herkesin istediği gibi olur diyeceğim ama sınav anında psikolojiyi korumak bile ayrı bir dert..
Sınav sabahı kustum. Baya stresliydim. Kurtuldum iyi ki ya
Hapsine başarılar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar