Konu eksiklerimi kapatmaya mı yoğunlaşayım yoksa sadece deneme mi çözeyim?

Merhaba arkadaşlar öncelikle lütfen beni yargılamayın sadece yardımcı olun lütfen. Ben 2. Kez yksye hazırlanıyorum ilk senemde dershane ile hazırlanmıştım ve istediğim puanı alamamıstım. Şimdi evde tek basıma hazırlanıyorum ama farkettim ki yine hicbirsey yapamamısım. Gecen sene sadece matematik yuzunden istedigim puanı alamadım. Dedim bu sene matematik calısayım hep tyt fenle ama vallahi olmuyor. Cok cabaladım. 1 konuyu anlamak icin 3 hocadan gerekirse daha fazla hocadan dinledim video defterle birlikte. Her konu icin 300 den fazla soru cozmusumdur. Hayatımı matematige ayırdım evden bile cıkmadım. Bunyem zayıfladı ve surekli hastalandım. Calısamadıgım zamanlar hep yataklara dusecek kadar hastalandım. Stresten kafamda ve vucudumun her yerinde yaralar cıktı. Annem görünce şoka girdi. Stresten ellerimi yolmaya basladım istemsizce. Kronometre kurdum dinlenme saatlerim haricinde matematige ayırdıgım zaman her gun 6-7 saatti. Ama şimdi denemenin basına oturdum bi bakıyorum hicbisey yapamamısım. Ne anladıgımı bile bilmiyorum. Ağlamaktan harap oldum. 1 senem bosuna gitti 1 senem daha gidecek diye çok korkuyorum yemin ederim bakın gezmeye bile gitmedim ayakkabı bile almaya cıkmadım 1 tane ayakkabım var o da yırtık her yeri. O kadar zoruma gidiyor ki her şey üst üste geldi resmen. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Konu eksiklerimi kapatmaya mı yogunlasayım yoksa sadece deneme mi cozeyim? (Esit agırlıkcıyım)
Konu eksiklerimi kapatmaya mı yoğunlaşayım yoksa sadece deneme mi çözeyim?
Cevapla