Ek tercihlerde tercih edilen bölümü taban puanın altındaysa tercih edebilir mi?

Tercih ederse yerleşir mi sonuçta taban puan var bilgisi olan var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
1 puan yüzünden 2. Öğretim yazmak zorunda kalıcam zaten dondurucam kazansamda sizce tekrar mı hazırlansam 😔
Ek tercihlerde tercih edilen bölümü taban puanın altındaysa tercih edebilir mi?
Cevapla