Lütfen yardımıcı olun yani fikir verin ek tercih versm gelir mi boş ta kaldım aksine yerleşmedim bir yer %80 gelir dediler ama yok ek tercih kaldım


Lütfen yardımıcı olun yani fikir verin ek tercih versm gelir mi boş ta kaldım aksine yerleşmedim bir yer %80 gelir dediler ama yok ek tercih kaldım


O puanla maalesef giremezsin özel okul için maddi durumun iyiyse okuyabilirsin ek yerleştirme puanın hengi bölüm ise onu araştır bölüm yoksa yapacak bir şey yok maalesef
Cevap
5Cevap
183 puanla asla giremezsin ama okudugun bölüm yani ek puan 203 ve altı bölüm varsa okudugun bölümden yazarsın belki gelirse oda
Gelir ya düşük seviyeli okullarda kontenjan açığı oluyor mutlaka
Ya bazıları gelmez diyor bazıları evet diyor kafam karşık napcam bilmiyom
Bu sene de okumak istiyorum oldu 3 senem giriyom sınava heycan yapıyorum batırıyorum
Bende sıradan bir okulda okudum sınıf mevcudumuz çok azdı hatta bir arkadaş 151 puanla yerleşti
Hangi ilde yaşıyorsun acaba
Diyarabakir
İl dışına çıkmayı düşünüyor musun ve bölüm takıntın var mı
Ya bilmiyorum ya ya bazıları verme diyor gelmez ek tercih işte bu kılavuz yayinlsa bakrm neresi boş yayınlamıyor bir türlü
Gerçi bölümler kaç puanla alıyor bilmem de en azından bir rehberlik öğretmeninden tavsiye al ve böyle küçük ilçelerin okullarına bak derim onlar fazla gelişmiş olmuyor
Ewet çıkmayı düşünüyorum yok bölüm ne olursa okurum
Benim kaldığım ilçe de aslında boş oluyor bana özelden yazar mısın mümkünse?
Ya ben reheblirlik öğretmen de aldım zaten hâlen sonuç olmadn %80 gelir ya gelmez dedi zaten açıklandı hayal kırıklığı yüksek öğretime yerleşmedin yaz di ve sonra ben ek tercihe kaldım napcam bilmiyorum onda gelmese seneye delirip girerim herhalde 🤦♀️
Özellikle istediğin bölüm var mı? Yardımcı olayım bi bakalım kılavuza
bu puanla şansın varsa girersin. aöf ye biri giremezse vs. yani kac kişi girdi ki sınava? seneye calıssana sen neden bosluyorsun
Sırf yerleşmek istiyorsan bunun için çok bölüm var. Amacın buysa sala gitsin yerleşirsin mutlaka
sanmıyorum geleceğini
Gelmez mi sence sıralama değil de puan 140 başlıyor tyt
Ewet ama onda ben zaten yerleşmedim ama bu ek tercih puana bakıyor muş sıralama değil ısterseniz bir bakin gogelde
Nereler ve hangi bölüm geliyor bu puana.
Bu sıralamayla okul var mi ya
Sıralama ek tercih bakmıyor puana bakıyormuş
Işte sırlama bu sene hepsi kötü onca insan benim gibi boşta kaldı
Ben özel yazacağım o bile gelmeyecek puanım çok az
Ek tercihler ne zaman bilgin var mı?
Bu ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?