Ben hâla kararsızım mesela. Neyi yazsam, yazmadıklarım aklımı çeliyor.

Ben hâla kararsızım mesela. Neyi yazsam, yazmadıklarım aklımı çeliyor.

Korkunun ecele faydası yok ben yazdım artık neresi gelirse kafamda oturtamadığım birkaç şey var umarım sonu pişmanlık olmaz
Cevap
0Cevap
Aşırı derecede korkuyorum ve kararsızım bölümlerden kararsızım mezuna kalsam mı diye kararsızlık duyuyorum stresten midem bulanıyor artık
Dershanenin rehberliği ile görüşeceğim diğer hocalarımada soracağım
Valla bende de aynı kararsızlık var. Acaba mezuna mı kalsam falan diye düşünüyorum.
Ama artık listeyi oluşturdum. Umarım pişman olmam.
Mezuna kalırsan da pişman olma ihtimalin yüksek. Bu yüzden etraflıca bir düşün derim.
Aynen öyle. Zaten bir sene daha bu psikolojiyi
kaldırabileceğimden emin değilim.
Puanıma göre elimden geldiğince doğru bi seçimle güzel bir yere gitmeye çalışıcam artık
Yaptiim ve pişman gibiyim birde boşta kalıyormuşum 🥺🤔😮😂😂
her gün güncelliyorum 🥲
Korkmuyorum ulenn hayat bildiği gibi gelsin
bende ya 2 yıllık ne yazsam🥺🥺🥺
Bende ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?