Arkadaşlar sizce fizyoterapi mi okumalıyım hemşirelik mi? İkisi de 4 yıllık bölümler, hangisi maaş açısından daha iyi ve konforlu?

Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ayrıca diyetisyenlik de geliyor fakat ailem ona pek olumlu bakmadı o yüzden onu sormadım onla ilgili düşüncelerinizi de yazabilirsiniz iç mimarlık da geliyor ama çizim yeteneğim olmadığı için düşünmüyorum
Arkadaşlar sizce fizyoterapi mi okumalıyım hemşirelik mi? İkisi de 4 yıllık bölümler, hangisi maaş açısından daha iyi ve konforlu?
Cevapla