2 senelik bölümlerde (TYT ile alan) sıralamaya mı bakmalıyız, puana mı?

Arkadaşlar Allah peygamber aşkına yardım edin 2 senelik bölümler de puana göre mi tercih veriyoruz sıralamaya göre mi kafayı yiyeceğim 2 gündür bi mutlu oluyorum bi üzülüyorum biri yardım etsin lütfen

2 senelik bölümlerde (TYT ile alan) sıralamaya mı bakmalıyız, puana mı?
Cevapla