İyi bir puan aldım ama istediğim şehre okumaya gidemeyeceğim. Her şey boşa mıydı?

Sınav sonucu açıklandı iyi bi puan aldım babam ya bu şehirde okursun ya da abinle gidersin tek başına seni göndermem hiç bir yere diyor. O kadar sene çalıştım özgür olacam diye yine kısıtlanıyorum her şey bosa miydi

İyi bir puan aldım ama istediğim şehre okumaya gidemeyeceğim. Her şey boşa mıydı?
Cevapla