Özel üniversiteler puanlamı alıyor yoksa başarı sırası ile mi alıyorlar?

Yaa ben bu yıl istediğim puanı aldım yks den ama başarı sıralamam çokkk kötü özel üniversiteye gitmeyi planlıyorum ama kafam şu nokta da karıştı, benim puanım özelde okumak istediğim bölüme yetiyor ama başarı sıralamam tutmuyor özel okulda istediğim bölüme girebilirmiyim?

Ayrıca şöyle diyen çokça kişi var özel okulda ücretlide okuyacaksan eğer senin sadece puanının yetip yetmediğine bakıyorlar diyo benim çevremdekiler. Sizce bu dedikleri doğrumu?

Bir bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın...

Özel üniversiteler puanlamı alıyor yoksa başarı sırası ile mi alıyorlar?
Cevapla