Baraj puanı kalktı, 2 yıllık istediğim bölüme yerleşir miyim?

Evet puan üstünlüğüne dayanan düzenlemedir belki herkesin dediği gibi ama geçen yıl 700.000 bin kişi baraj altı kaldı 2 senedir okullarda boş kontenjanlar var onları doldurmak için yapıldı böyle bir uygulama 2 yıllık sağlık bölümlerine çok talep olur mu sizce

Baraj puanı kalktı, 2 yıllık istediğim bölüme yerleşir miyim?
Cevapla