12 ye geçtim yeni tyt yok 11:de uok çalışmadım ama şimdi sıkıca çalışcm 35-40 K gelirmi sizce ilk seneden mezuna kalmak hiç istemiom
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Rahat olur olum. Benim arkadaşım öz kütlenin nasıl bulunduğunu 12 de öğrenmişti o yıl 42 bine girdi PWLDPWLDLWLELWPWP
0 dı uani 12 demi çalışmaya başladı
Klasik bi cümle olacak ama daha fazlası bile olur yeter ki bilinçli çalışın
Bu senin hangi alandan hazırlandığına yatkınlığına bağlı değişir
Sayısal
Birçok öğrencimden deneyimimle dürüst yorum yapmamı ister misin? Ya da herkes gibi çok çalışırsan günde 25 saat çalışırsan gibi yorumlar mı yapayım?
Ya gümde 4-5 saat çalışırsam olurmj siz istediğiniz gibi yorum yapın
Kendi deneyimlerimle yapayım yorumumu o zaman. Öncelikle sayısal olmanın getirdiği fen lisesi iyi anadolu liselerinin sayısal öğrencileri kavramı çıkar karşımıza onlar her sınavın ilk 20binini oluşturur genelde. Geri kalan yerlere de çok çalışan değil yeteneği doğrultusunda disiplinli çalışanlar yerleşir. Tyt yok ayt yok her şeye sıfırdan başlayacaksın. Yapmanı önerdiğim ilk şey bildiğin bilmediğin konuları listelemen bunun için de deneme/konu alan denemeleri/test sorularından yararlanabilirsin. Önünde kullanımına bağlı çok uzun ama göz açıp kapayıncaya kadar akıp gidecek bir zaman var. Kendini tanı dürüst ol günde kaç saat çalışacağını belirle ardından liste yaptığın bildiğim konular kısmından soru çöz bilmediğim konular kısmından konu anlatım video izle/ders al hangisini yapacaksan her konuyu en ince detayına kadar öğrenmene gerek yok çıkmış sorular belli ösym soru tarzı belli bilinçsizce üslü sayılara 1 hafta harcarsan problemlere geldiğinde zamanın akıp gittiğini fark eder paniklersin
Dediğim şekilde tytyi ilerletirsen ve dönem başlangıcında artık deneme çözmeye geçersen ayt ye verecek koca bir senen olur ayt kalıp sorulardan oluşur yani bol pratik yapman yeterli tyt gibi değil
Saydığım şeylere dikkat edersen muhtemelen yapabileceğin max nete sene sonuna doğru ulaşmış olursun. Disiplini sağladığın için geriye anne babadan aldığın sayısal yatkınlık kalır onun da el verdiği kadar istediğin netlere ulaşırsın
Demem o ki çok çalışmak bir yere götürmez seni akıntıya karşı istediğin kadar kürek çek aynı yerde kalır yavaşladığın an geri gidersin
Sayısal yatkınlığın varsa ve disiplinliysen çok rahat hedefine ulaşırsın
Öncelikle bu yazı icin çok teşekkür ederim
2 ayda tyt bitermi yani dönem basında ayt kassam?
Eksilere yoğunlaşırsan biter temel kavramlara 2 hafta verirsen sene sonuna ancak problemlerde hız kazanırsın
Yani siz ilk seneden olmszmı diyorsunuz
35-40 K olmaz mi ilk seneden
Ne demek tatlım takıldığın yerde sorabilirsin rehberlik yapıyorum sayısız öğrencim var
Valla yardımcı oldunuz çok saolun
Ben kasıma kadar tyt kasmak istiyordum ondan sonra full ayt ama ilk seneden olmucak gibi dediğinize bakılırsa
İlk sene ikinci sene diye bir şey yok kuzum senin hevesin çabanla alakalı pes edersen hemen umutsuzluğa düşersen 10 sene sonra da kazanamazsın hedefini
Orası öylede mesela son 2 ay kala 0 dan tıp kazanılmaz demi
Bende sorumu böyle soruyorum iste 1 sene var
Günde 4 saat çalışırsam olur mu hami sıkı çalışırsam
Bu öğrenciyle alakalı ben sana olur ya da olmaz demedim fark ettiysen net konuşmadım seni tanımıyorum okul başarını bilmiyorum hedefin ne bilmiyorum şu an neredesin ne kadar hızlı yol alırsın bilmiyorum genel konuştum
Hedefim eczacılık
Gerekirse mezuna kalırım ama ilk seneden olsun istiyorum
Günde 4 saatini verimli geçirirsen neden olmasın benim bir öğrencim vardı 11 de tanıştığım herkes 11de tyt başlarken kızın umrunda değildi ders dinlemezdi de
Eylül geldi yaptığım tatil yeter dedi eksiklerini durumunu ne kadar yol alabileceğimizi belirledik programımızı hazırladık 12k yaptı
Yani 12. sınıfın eylülündemi başladı
Yoksa 11. sınıfın basındamı
Bir öğrenci profili daha söyleyeyim sana öğrencim bariz belli sözelciydi gerek kelime hafızası gerek görsel hafızasıyla
Sayısaldan hazırlanıyordu 11 de başladık çalışmaya 12de yine öyle yoğun bir şekilde çalıştık fakat hemşireliğin yakınından bile geçmeyen bir sıralama aldık sözelden öylesine çözdüğü halde 23k yaptı
12 eylülde okulla başladı
Temeli vardır belki 12 K yapan kuzum
Kızın*
Demem o ki çok çalışmanın yanında elinden gelmeyen sebepler de olabilir bu yüzden önce yatkın olduğun alanı belirle
Yoksa 0 mıydı
0 değildi tabi sadece derse girip çıkardı pek ilgili olmayan arka dörtlüdendi ama 0 değildi anlatılan konuyu anında kapan biriydi
Evde falan çalışmıştır o zmn eylülde yoğunlaşmış bumu uani
Sen yarın ilk iş nerede olduğunu belirle istersen bana da yazabilirsin
120 sorudan 40 tane soru çözebilmişim ben yolun çok başındayım ya da 120 sorudan 50 60 tane çözebilmişim 2 ayda hallederim netimi yükseltirim diyebilmelisin
Valla Şu an ben matten 1 soru bile cozemem
Ne fark eder sen denemeni çöz istersen hiçbirinden çözeme ama aynı sınavdaymış gibi süre tut 0 çeksen bile bu netlerini bir deftere kaydedip ocaktan sonra hadi canım nereden nereye gelmişim dşyeceksin zaten
Balla moralimi çok yükselttiniz o zmn geç kalmadım demi şimdiden sıkı çalısıyım böyle devam ederse olur demi
Koca bir sene var geç kalmadın istikrarla yürürsen tabi
bir gün 10 saat çalışıp 5 gün sıkılıp bırakacaksan hiç maddi manevi harcama yapma bir yere varamazsın
Yok ben kararlı bir şekilde çalışacağım ama günde 2 saat matematik 1 saat fen sosyal için bana yeter diyorsan 3 saat çalışma bile o kararsız çalışılan 10 saatten kıymetli
Çalıştığın zaman diliminin bir önemi yok önemli olan anlayarak istikrarlı ilerleme göstermen
Sana bir not daha düşeyim pazartesi saat 9.00 matematik çalış gibi bir programın varsa yırt at seni götüreceği tek yer 2 3 ay sonra bıkmış bir robot
Haftalık/günlük konu soru belirlemesiyle ilerle mesela pazartesi : temel kavramlar video izle 20 paragraf çöz süreli simya ve lab. güvenlik gibi bitirebileceğin şekilde ayarla ki programın bozulmasın
Peki bana hüzel bi program ayarlanabilirmisizn
Ben cunkı başladım ama hadi tarih çalışıyım hafi fen çalışayım kafama göre gittim program hazırlarsanız çok sevinirim :)
Zahmet olmayacaksa eğer
Hmm program yapalım tabiki ama önce neredesin onu görelim yarın denemeni çöz yaz bana
Ya gerek yok gence çünkü her konuda eksiğim var hiç tam konum yok baştan 0 dan iste
Bu ilk denemeyi pusula gibi düşün yönünü bulmak için pusulaya bakmak mı yoksa rastgele yürümek mi doğru yolu buldurur
Eksiğim nerdeyse ordanmı başlıcaz
Çok tezcanlısın paniksin sakin ol önce
Eksik ve çok eksik olarak belirleriz tam bir konun yoksa
Eksikleri hemen halleder sonra çok eksiklere başlarız
Soru çözmekten kendini denemekten yüzleşmekten korkma şimdi kaçtığın şeyden sene sonunda yüzleşirsen daha ağır olur ve dönüşün olmaz
Doğru diyorsunuz
Deneme mi cozeuim şimdi yarın
Çekincelerini bu gece kendi içinde hallet bir de bana dürüst davran 🤣 unutma ne sen beni tanıyorsun ne ben seni tanıyorum kazanıp gittikten sonra bir daha beni görmeyeceksin bile bu yüzden açıkça hocam ben denemeden 5 net yaptım ya de
Derim hocam sıkıntı yok😂😂
Tyt denemem yok da int den cozsem konular bitince alcaktım
Evet yarın nerede olduğuna bakalım sonra da nelere sıfırdan başlayıp nelere üstünkörü bakacağımızı konuşuruz
Evet evet hatta bugün öğrencilerime yaptığım gibi sana da yapalım aç kronometreni 2019 tyt çöz
Çıktı alsan güzel olur ama alamazsan da çok önemli değil çöz yeter ki
Hocam şey soracaktım devamsızlık seysi bu sene icin demi geçerli uani hani 12 kere devamsızlık sınırsız dı ya
Resmiyette yok ama okul idaresi 12lere devamsızlık konusunda hoşgörülü olabilir
Ama 2022 de oldu Ya sadece onlara mı özeldi
Sıkı çalışırsan olur
Geç kalmadım demi
Tabiki de hayır ama plan yapıp bir an önce başla
Bilmiyorum çok geç gibi hissediyorum
Istemelisin
Geç kalmadım demi