İlk seneden olur mu sizce TYT'ye yeni başladım, mezuna kalmak istemiyorum?

12 ye geçtim yeni tyt yok 11:de uok çalışmadım ama şimdi sıkıca çalışcm 35-40 K gelirmi sizce ilk seneden mezuna kalmak hiç istemiom
İlk seneden olur mu sizce TYT'ye yeni başladım, mezuna kalmak istemiyorum?
Cevapla