Üni̇versi̇te sınavına başvurup gi̇rmeyenler ertesi̇ yıl gi̇rebi̇li̇r mi̇?

Benim kuzen 3 kez girmemiş daha önce. Başvuru yapmış ama çalıştığı için girememiş. Üçünde de sınava girmediniz yazmış doğal olarak sonuçlarda. Sınavlara başvurup ertesi yıl girememek gibi bir yasak oluyor muydu? Kpss yks ve ayt başvurup 3 sınava da girememiş. Benim bildiğim öyle bir şey yok sınav yanıyor ama seneye tekrar girilebilir. Böyle miydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sınava girememiş derken işi yüzünden çalışıyormuş kendisi gidememiş yani
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkürler herkese
Üni̇versi̇te sınavına başvurup gi̇rmeyenler ertesi̇ yıl gi̇rebi̇li̇r mi̇?
Cevapla