Merhaba arkadaşlar yks yani üniversite sınav sistemi değişti ne düşünüyorsunuz?

üniversite tyt ve ayt barajı kalktı biliyorsunuz ki ve üniversite sınavından düşük alan arkadaşlarımız artık onlarda üniversiteyi kazanabilir mi üniversiteye yerleşebilir mi?

Merhaba arkadaşlar yks yani üniversite sınav sistemi değişti ne düşünüyorsunuz?
Cevapla