Evet artık 12 oldum bi hayırlı olsununuzu alırım. Tek bir sorunumuz var, sınavlardan dolaylı sitres. Strese hiç gelemeyen bir arkadaşınız olarak lgs'nin stresini 11. sınıfa başladığımda üstümden zor bela atmıştım. Amma ve lakin şimdi sınavların en büyüğü geliyor. Okumamak gibi bir şansım yok çünki dedem bile üni mezunu. Annam beni ipte sallandırır. Sadece sınav olacak olma düşüncesi bile beni ağlatabilir. Diğer bir mevzu ise ben mezuna kalırsam kendimi asarım. Ciddiyim kendimi biliyorum, yaparım. Çünkü bu benim için inanılmaz bir aşağılanma. Burdan sınava 5. defa girmiş dostlara selam. Çıkıp diyeceksiniz bütün hayat sınav mı ki benim için ne yazık ki öyle. Ailemle dertleşemiyorum. En son lgs de anneme sınavdan korkuyorum dedim bana senin anneannen 14 yaşında evlendi dedi, ne demek olduğunu anladıysanız devam. Rehber öğretmenimizden nefret ediyorum varı yoğu ders programı kendisinin.

Ben ki kendimi stres denen bu baş döndürücü illetin pençesinden nasıl kurtaracağımı aramakta ve bu çetin yolda sizin engin tecrübelerinize ulaşma umudu ile yanıp tutuşmaktayım. Allah rızası için bu birey bi yardım aklıma her sınav geldiğinde ağlıyorum ve ben normalde hiç ağlamam kendimi tanıyamıyorum artık 🦐


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer