Yks'ye son bir yılı kalmış ve stres denizinde boğulan bu zavallı birey yılan olur musunuz?

Evet artık 12 oldum bi hayırlı olsununuzu alırım. Tek bir sorunumuz var, sınavlardan dolaylı sitres. Strese hiç gelemeyen bir arkadaşınız olarak lgs'nin stresini 11. sınıfa başladığımda üstümden zor bela atmıştım. Amma ve lakin şimdi sınavların en büyüğü geliyor. Okumamak gibi bir şansım yok çünki dedem bile üni mezunu. Annam beni ipte sallandırır. Sadece sınav olacak olma düşüncesi bile beni ağlatabilir. Diğer bir mevzu ise ben mezuna kalırsam kendimi asarım. Ciddiyim kendimi biliyorum, yaparım. Çünkü bu benim için inanılmaz bir aşağılanma. Burdan sınava 5. defa girmiş dostlara selam. Çıkıp diyeceksiniz bütün hayat sınav mı ki benim için ne yazık ki öyle. Ailemle dertleşemiyorum. En son lgs de anneme sınavdan korkuyorum dedim bana senin anneannen 14 yaşında evlendi dedi, ne demek olduğunu anladıysanız devam. Rehber öğretmenimizden nefret ediyorum varı yoğu ders programı kendisinin.

Yksye son bir yılı kalmış ve stres denizinde boğulan bu zavallı birey yılan olur musunuz?

Ben ki kendimi stres denen bu baş döndürücü illetin pençesinden nasıl kurtaracağımı aramakta ve bu çetin yolda sizin engin tecrübelerinize ulaşma umudu ile yanıp tutuşmaktayım. Allah rızası için bu birey bi yardım aklıma her sınav geldiğinde ağlıyorum ve ben normalde hiç ağlamam kendimi tanıyamıyorum artık 🦐

Yksye son bir yılı kalmış ve stres denizinde boğulan bu zavallı birey yılan olur musunuz?
Yksye son bir yılı kalmış ve stres denizinde boğulan bu zavallı birey yılan olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Evet patron çıldırdı. Tatmin edici cevaplar veren vatandaşlarımızı takip edeceğim. Var mı bundan ötesi? BUYRUUUUN!
Yks'ye son bir yılı kalmış ve stres denizinde boğulan bu zavallı birey yılan olur musunuz?
Cevapla