Arkadaşlar bu sene hemşirelikte başarı sırası şartı yok diye biliyorum hesapladığıma göre puanım düşük geliyor, bölüm gelir mi?

Özel üni yüzde 50 burs gelir mi sizce tercih yaparsam 200 puanla kapatmış özel üni benim puanım 200 altında çok istiyorum gelmesini gelir mi sizce
Arkadaşlar bu sene hemşirelikte başarı sırası şartı yok diye biliyorum hesapladığıma göre puanım düşük geliyor, bölüm gelir mi?
Cevapla