Yarın sınava gireceğim, 2. kez mezuna kalmak kötü bir şey mi?

Ben oyunculuk istiyorum, bu yüzden sınavı dert etmiyorum. Ama yine de babamdan dolayı endişeleniyorum. Cok küçümsüyor insanı. Oyunculuk hedefimi bilmiyor, bilirse izin vermez zaten. Hiç çalışmadın lafını duymak istemiyorum ondan. Hiç emek vermedi zaten bana ne dershane ne özel ders halbuki çok parası vardı.
Yarın sınava gireceğim, 2. kez mezuna kalmak kötü bir şey mi?
Cevapla