Baraj puan kalktı, birkaç netle açık öğretim çocuk gelişimine girebilir miyim sizce?

2 yıl önce liseden mezun oldum. Ailevi maddiyat dolayısıyla üniversite açıköğretim vs tercih yapamadım. Puanım boşa gitti. Ama ailem içindi. çalışmak zorundaydım. Yani o durumda değildim. şu an istiyorum sizce olur mu bikaç netle de açık öğretim
Baraj puan kalktı, birkaç netle açık öğretim çocuk gelişimine girebilir miyim sizce?
Cevapla