3. mezunluğum. Geçen senelerde ders çalıştığım halde panik yüzünden kaybettim her gün buraya yazmak biraz sinir bozucu ama derdime çare bulamadım. Sınava kalmış 9 gün ve ben çok mutsuzum. Bu zamana kadar adam akıllı ders çalışamadım çalışamadım, depresyona girdim, hiçbir şey yapmak istemiyorum. geleceğim elimden gidiyor, bunun da farkındayım, sürekli uyumak istiyorum. Bu halimden kurtulmak istiyorum.
Aynen bir daha mezuna kalamazsın diyor haklı bir yer illaki yazacaksın diyor haklı ama bilmiyorum o kadar kötü hissediyorum ki kendimi intihar daha iyi düşünüyorum elimden hiçbir şey gelmiyor Ne çalıştığımdanı anlıyorum, ne masa başına geçebiliyorum, geçsem bile yapamıyorum çalışamıyorum.
Allah rızası için beni bu duygudan kurtarın. Hiç bir yetişmeyecek zaten deyip bırakıyorum. Bu saatten sonra olmaz değil mi diyorum.
Gerçekten kötü bir haldeyim.
Aynen bir daha mezuna kalamazsın diyor haklı bir yer illaki yazacaksın diyor haklı ama bilmiyorum o kadar kötü hissediyorum ki kendimi intihar daha iyi düşünüyorum elimden hiçbir şey gelmiyor Ne çalıştığımdanı anlıyorum, ne masa başına geçebiliyorum, geçsem bile yapamıyorum çalışamıyorum.
Allah rızası için beni bu duygudan kurtarın. Hiç bir yetişmeyecek zaten deyip bırakıyorum. Bu saatten sonra olmaz değil mi diyorum.
Gerçekten kötü bir haldeyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer