Tyt sınavında en düşük ne alsam bir yere yerleşebilirim?

Hiç çalışmadım ve açıktan bir bölüm okumak istiyorum en kötü bölümde olsa gitmek istiyirum çünkü onu bırakıp ikinci ümide istediğim bölüme geçeceğim, bu sene puansız kontejanı bölüm olur mu geçen sene vardı mesela 150 aldım okul puanıyla 180 oldu bir yer gelir mi 180 190 puanla olur mu sizce
Tyt sınavında en düşük ne alsam bir yere yerleşebilirim?
Cevapla