İyi günler arkadaşlar sözel puanım 172 baraj kalkınca açıktan bi bölüm yazmayı düşünüyorum. Mantıklı mı?

Yazicagim bolum ea olsada olur mu aciktan sonuçta bu konuda pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.
İyi günler arkadaşlar sözel puanım 172 baraj kalkınca açıktan bi bölüm yazmayı düşünüyorum. Mantıklı mı?
Cevapla