@lunaamia anladım. benim de bi arkadaşım okurum ya bu ne ki diyordu. sonra kitabı eline aldı baktı baktı baktı. ne yazıyor bunda türkçe yok mu demişti.
Yok hayır ya adı hala aynı laboabt ve veteriner sağlık. Sadece laborant olan kısımda laboratuvarlarda çalışma imkanı vardı ama şimdi o imkanı kaldırdılar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben acil durum ve afet yönetimi okumayı düşünüyorum sonrada dgs ile hemşireliği geçiliebiliyorumuş o bölümde.
İkinci düşüncemde öyle
Bende aöf veteriner sağlık düşünüyorum cevap gelirse burdayım
Ben sordum birkaç kişiye de okunur bence
Aynen bende öyle düşünüyorum.
Aöf okuyup bir yandan çalışmayı düşünüyorum klinikte ben
Sen neden aöf istiyorsun
Ben değil ailem istiyor. Boş durmaktansa aöf oku diye
Örgün eğitim neden gitmiyorsun
Ailem istemiyor
bölüm zordur. uygulama isteyen bir bölüm. zorunlu staj da cabası
Nasıl yani
neyi anlamadın
Zorunlu staj dediniz de
laborant ve veteriner sağlık okuyorsan zorunlu stajı var. bi klinik ya da lab. da
Laboratuvar kaldırıldı
@lunaamia ne oldu
Lab. Dedin ya laboratuvar kaldırıldı dedim
@lunaamia staj mı kalktı
Staj var laborant ve veteriner sağlık ya o laborant kısmı kaldırıldı demek istemiştim sadece veteriner ile ilgili oldu bölüm
@lunaamia adı değişti. tamam. gerisi aynı o zaman. sen orada mı okuyorsun
Bi arkadasım okuyordu ordsn bılıyorum
@lunaamia anladım. benim de bi arkadaşım okurum ya bu ne ki diyordu. sonra kitabı eline aldı baktı baktı baktı. ne yazıyor bunda türkçe yok mu demişti.
Yani evet sağlık bölümü latince çok, çalışmak gerek :)
Her bölümün zorluğu vardır bu ne ki ya demekle olmuyor😂
@lunaamia sonra bıraktı zaten okuyamadı
Biraz severek yapmak gerekiyo
@lunaamia ben kasabım ne var bunu okumakta diyerek başladı. sonra boyunun ölçüsünü aldı
@lunaamia nasıl yani klinik de çalışmak gerekiyor? Ya klinik bulamazsak? peki ya arkadaşın dgs'ye girdi mi?
Yok girmedi klinik bulursun alırlar
Pek çok iş imkanı var zaten staj yeri vesaire araştırmak lazım o kadar bilgim yok
@lunaamia yani şimdi adı yalnızca veteriner mi oldu 😯
Yok hayır ya adı hala aynı laboabt ve veteriner sağlık. Sadece laborant olan kısımda laboratuvarlarda çalışma imkanı vardı ama şimdi o imkanı kaldırdılar