Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Bu Puanla Tercih Yapmaktan Vazgeçtim. Artık Seneye :)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Erkek Gizli Üye (25-29) Adlı Rumuz Espiri yapayım derken Hakaret etmiş sanki senden terörist bile olmaz demeye getirtmiş arkadaşı modaretöre şikayet ettim aksi halde benzer yorum yazanlar olursa şikayet edeceğimi bildiririm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Seneye daha zor olur, seneye hiçbir şey yapamazsın. Git bu sene
:) ben daha zorunu görmedim o zaman, geçen sene de girdim bundan biraz yüksekdi, o zaman Yerleştirme puanım düşmemişti bu yıl düştü o yıl kazanmıştım lisans bir bölüm gitmedim gerek yok,
yukarıda hakaret eden arkadaşın yorumuna espiri demişin de espiri nin ne olduğunu öğrenmelisin manası ne adam terörist bile olamazsın diyor ki terörist den daha aşağılık bir hakaret cümlesi sokuyor gerçi uğraşmak da istemiyorum başkası olsa yasal haklarını devreye sokar da değmez öyle neleri denk geliyor burda :)
Yok kanki, farkındayım. Bak şimdi olay şu; adamım biri 1.5 milyonuncu olmuş, sormuş işte bu sıralamayla polis olabilir miyim diye, biri de ona cevap olarak bu sıralamayla terörist bile olamazsın demiş. Olay bu.
İşte o espiriyi patlatan sivri zekalı kimse önce bir cümle de mana arasın otu boku karıştırmasın terörist bile olamazsın demek terörist olan bir kişilikden daha aşağılık bir kişilik benzetmesi çıkar karşına hani o espiri değil açık açık hakarettir
Haklısın kanki. İşte kendi aklınca espri yapmış ama bayağı da beğenen olmuş. Hatta soruyu sorandan daha çok like almış.
işte memleket de kültürsüz kalitesiz ve sosyal medya okur yazarlığı beş para etmeyen insanlar espiriyi hakaret evrimleştirmiş ki o o kelimeyi bulan sivri zekalı bile farkında değil o espiri değil terörist den daha aşağılık bir karaktersin demek isteyen biri bence hakaret den daha ağır birşey söylemiştir
Aslında bu çocukların bir günahı yok, asıl günah memleketi bu hale getiren siyasi rant peşinde koşan yöneticiler de suç, milli eğitim her zaman bu ülke de üçün cü planda bile olmamıştır ki böyle sivri zekalı çocuklar yetişiyor
Haklısın kanki. Bunu ben de absürt buldum. Çünkü terörist olup olmamak YKS sıralamana bakmaz. Terörist olmak ahlak yoksunluğundan ileri gelir. Geçen senelerde genç bir PKK'lı ölü geçirilmişti de kimlik tespiti sırasında çocuğun Türkiye on ikincisi olduğu ortaya çıkmıştı. Yazık etmiş kendisini. Adam gibi oturup okusaydı muhtemelen hâlâ yaşıyor ve güzel bir hayat sürüyor olacaktı.
Ne güzel özetledin.. o espiyi bulan da bu terörist gençden daha aşağılıksın sen demek istiyor. aslında Türk yargı sistemin de bu espiri hakaret suçu olarak ele alınmalıdır. Gençler Sosyal medya da iyi şeyler öğrenmiyor
Her sene gittikçe zorlaşıyor 185 bindeyim ben de ne bok yicem bilmiyorum
185k da bir yere yerleşme imkanın varda istediğin yere yerleşir misin bilemem benim için çok da önemli değil ben ölesine girdim sizler için kaygılıyım türk gençleri istedikleri bölümü okumak için ösym sistemine kurban ediliyor
Ne karisik sistem bu ya
valla abim bende çözemedim, gençlik-ergenlik yıllarımda öss bu sistemden daha masumdu biliyor musun
knk tıp yaz kesin çıkar
:) yuh naptın sen ya bu yaşdan sonra tıp mı okuyacağız
şakacıktan dedim :D
biliyorum ya farkındayım zaten :) benim puanım ve yaşımla tıp okunmaz zaten, ulan avrupada doğsaydım istediğim üniversiteyi okurdum ki türkiye de herşey sınırlı kısıtlı
Doğru :)
Sözel de 5bindeydim tm de 90binde gecen sene
Hayırlı olsun abicim inşallah güzel bir bölümde istediğin yerlere gidersin
Benim tyt 232 ayt barajı bile geçememişim
yok artık ya o nasıl bişe :)
Buna da şükür 🤪
232 puanla barajı nasıl geçemedin?
Tyt- ayt baraj kac
valla bilmiyorum bende kankam :) 180 di sanırım
Bu ne düşük puan be hicmi Türkce cözmedin
:) ben salladım bide yerleştirme puanım yarı yarıya düşürüldü düşmese biraz yüksek olurdu benim için çok da önemli değil de asıl şimdi ki nesile üzülüyorum karmaşık bir sistem olmuş öss
Olmaz uzgunum
:) bu saat den sonra da zaten pek gidilmez üstüne bu yks nin