Selamlar. Hazır sınav yaklaşmışken soralım size, sınav yerini önceden görmeye gidecek misiniz? Ya da sizler daha önceden girenler sınav yerini önceden görmeye gittiniz mi?
Sınav yerim, genellikle başvuru yaptığım noktaya çok yakın olduğundan dolayı gitmeye gerek kalmıyordu (bir üniversitede ÖSYM başvuru noktası ile sınav yapacağım binalar komşuydu). Birkaç bilmediğim yeri (nadiren gittiğim mahalelerdeki okullar) görmeye gittim.
Sınav yeri pikniği kavramı vardir. Bir hafta önce gidilir, yenilir, içilir, sınav günü düşünülür. Sinav günü tekrar olay yerine gidince beyin Aaa, biz burada piknik yaptık geçen hafta herşey yolunda der stres minimum düzeyde sınavdan zaferle çıkılır😂😂😂😂
hiç gitmedim ama bir sınavımda sorun oldu sınav yerini ararken sınav saati geçti :D sabahın köründe yola boşu boşuna çıkmış olduğuma mı yanayım yoksa sınava giremediğime mi neyse ki benim alanım değildi :D
Ben bu alanın fenomeni olduğum için sınava gireceğim demedim, sınav geldi sınavdan önce gider misiniz dedim? daha öncekilier gitti mi dedim :) ek olarak kpss var bir sürü sınav var her yaştan kişilerin girebileceğiii.)