2. defa YKS'ye giriyorum, TYT'de en yüksek puanım mı alınacak?

mezuna kaldimda yani biraktim diyeyim 4 yillik istiyordum

simdi hic isaretleme falan yapmadim ama gecen sene gibi tyt de ayt para yatirdim

simdi hangisi yuksekse o tyt mi alicak nasil oluyor? videodaki adam oyle demistide
2. defa YKS'ye giriyorum, TYT'de en yüksek puanım mı alınacak?
Cevapla