mezuna kaldimda yani biraktim diyeyim 4 yillik istiyordum
simdi hic isaretleme falan yapmadim ama gecen sene gibi tyt de ayt para yatirdim
simdi hangisi yuksekse o tyt mi alicak nasil oluyor? videodaki adam oyle demistide
simdi hic isaretleme falan yapmadim ama gecen sene gibi tyt de ayt para yatirdim
simdi hangisi yuksekse o tyt mi alicak nasil oluyor? videodaki adam oyle demistide
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eğer okul tercihi yapmadıysan puanından kırılma olmayacak, ama diyelim ki tercih yaptın ve gitmedin, okul puanın yanacak.
İki yıl üst üste TYT'ye giren aday hangisinden daha yüksek TYT puanı almış ise tercih sürecinde o sonucu kullanabilecek.
Eğer başvuruyu yaparken doğru yaptıysan yüksek olan puan alınacakmış ama bu sene ayt puanın hesaplanması için tyt barajı geçmen gerek
Evet.
Evet