İş bulmak için ne yapmalıyım?
Selam yenı mezunum 2 temmuzda mezun oldum. Arkadaşlarım ıyı kotu iş buldular bi ben kaldım. Çalışmak istediğim şirketlere ön yazımda çalışmak istediğim yeri yazıp kendimi tanıtıp cvmı atıyorum daha telefonum çalmadı bile....
Ağzını fazla açarak öpüşmek kötü bir şey mi?
Kurrallarla opusulmez ki yani saçma.. exim oyle demisti bunu son kez sorup bitiriyorum dhdhhd?
Kürtlerin yaşam tarzını sevmiyorum bıktım artık ne yapacağım ben?
Kürdüm ama yaşam tarzları nezaket kurallarından mahrum olmaları açıkçası beni rahatsız ediyor ve bunu eğitimli kesimde bile görüyorum. Doktorum haliyle beraber çalıştığım insanların davranışları beni bazen irrite ediyor...
Cikciklemeyi seviyorum?
Durduk yere cikcikcik demeyi seviyorum 😄birilerinide cikletmryi sevıyurm bendekı pıroblemne?
Hayatında en çok neye geç kaldın?
Bazen bir “keşke”ye BİLE yetişemiyor insan. Herkes küçük ahmete düşme dedi de, Bu Ahmet'e demedi kimse...
İnsanlar çekici insanların önünde daha da çekici görünmek için ne yaparlar?
Ben bir erkeğim ve bunu yapıp yapmadığımı bilmiyorum ama kadınlar erkeklerin bunu yaptığını söylüyor. Kadınlar ise tam tersine daha kadınsı görünmeye çalışıyorlar. Bu ne kadar doğru sizce?
3. Sinifken universteyi birakip yks ye girip baska bolum tercih ettim ama kyk tekrar çikar mi kyk borcumda var?
Evde ve baska terde kalamam
Cinsellikte yatakta kocacığım ye beni bitir beni diye söyleyen partner erkeklere çekici mi gelir yoksa itici mi?
Seks esnasında kullanılan argo sözler sizi yükseltir mi 🔥😈
Ek iş olarak ne yapabilirim yardım?
Arkadaşlar çok fena kredi ve kredi kartı borçlarım var. Ödeyemiyorum maaşım da yetmiyor. Ek iş yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz? Sosyal medya uzmanıyım. Bir kurumda ama düşük ücret alıyorum yetmiyor. Aynı zamanda...
"Sevgiliniz" olsa, en çok hangi huyunuzla uğraşmak zorunda kalırdı?
Fevriliklerim, minik sinir krizlerim.. 😂😂 #Aşkilişkileri
İç mimarlık tercih verdim zorluklarını bilenler var mı?
Çok maket yapıyormuşuz günün 3 4 saati maket yapsam diğer saatleri kendime ayarlasam oluyor mu birde hiç mi sosyalleşme yok ya
Ekonomi gerçekten kötü ya, Sahte Diploma Fiyatlarına Zam gelmiş Bu pahalılığı nasıl yorumluyorsunuz?
Sahte diploma fiyatlarına zam yapılmış. (Türkiye Gazetesi) • İlköğretim: 10.000 TL • Lise: 25.000 TL • Önlisans: 35.000 TL • Lisans: 50.000 TL • Yüksek Lisans: 100.000 TL
İsim kodlamayi biliyormusunuz?
Dövme yaptırıricam. Toprak yazicam bunu sadece benim anlaya bileceğim şekilde nasıl yaparım
Yks tercih ne zaman açıklanır?
Merhaba arkadaşlar tercih listesini yaptım 13 ünde kapanacak peki ne Zaman açıklanır sonuçlar
Ayrıldıktan sonra çok acı çekmek normal mi?
istanbulun Bahçelievlerinde yaşıyorum 2 ay sonra evlenecek olduğum kişi ise pendik de yani aramızda 55 kilometre var. annesinin rahatsızlığı sebebi ile o pendikte yaşamak istedi bende 2 yıldır çalıştığım iş yerini...
Kayınbabam altınımı nikahtan sonra zorla aldı geri vermiyor. Dava açsam kazanır mıyım?
nikahtan 1 yil geçti. Geçen hafta kendi dilimle istedim zincir kolyemi ,(50gram). Vermiyorum drdi dava açsam kazanır mıyım?(Not elimde nikahta olan bana taktıkları takının tüm resimlerii mevcut).
Nasılsınız? En çok sevdiğiniz ya da yapmak istediğiniz şeyler nelerdir?
En çok sevdiğiniz ya da yapmak istediğiniz şeyler neler?
Pizzanın tadını sevmeyen sadece ben mi varım?
Kime sorsam çok seviyor.. Sanırım ülkede tekim bu pizza sevmeme konusunda.. 😂
E-ticarette yeniyim. E-ticaret paketi almayı düşünüyorum, en mantıklısı hangisi olur?
Girişimim için e-ticaret paketi satın almayı düşünüyorum. Hatta araştırmalarım sonucu ideasoftla da anlaşmaya karar verdim. Fakat hangi paket benim için daha iyi olur onu bilemedim. Küçük, Orta ve büyük ölçekli şirketler...
Kızıl saçlı olmak kezbanlıkmı?
Saçımı Kızıla boyuyorum çok yakışıyor kezbanlık diyende var
Fenerbahçe - Feyeenord maçı sonucu ne olur?
Geçen 2-1 kaybetmiştik bu sefer rövanş var skoru bilene eig..
Bu özgüvensizlik mi oluyor şimdi?
32 yaşındayım tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı ve tipsiz olduğum için hiç denemedim. 500 kere deneseydim 500 kere reddedilmiştim şimdiye. Bunu söylediğim herkes özgüvensizsin diyor. Özgüvensiz falan değilim , gerçekleri...
Atlayın arkama sizi gezdireyim kimler geliyor?
ehliyetim yooh yolda beni görürseniz kaçın üstünüze sürebilirim bu konuda güvenim yok kendime siz de bana güvenmeyin xnxn
Kampta seks yapılır mı yoksa ayıp olur yapılmaz mı?
Saygısız yorum yapanlara engel atıyorum.. #nirhamm 🔴🔴🔴🔴
İnsanları kapağına bakarak mı yoksa karakterini görerek mi değerlendirirsin?
İlk izlenimler yanıltabilir. İnsanları gerçekten tanımak için karakterlerini görmek gerekir, kapak sadece merak uyandırır. #Kişilik&karakter
Filtrum, yüz ifadesine çok şey katabiliyor. Sizin için buradaki bölge özel bir anlam taşıyor mu?
Philtrum ( Latince : philtrum , Eski Yunanca φίλτρον phíltron'dan , kelimenin tam anlamıyla ' aşk büyüsü ' ) veya medial yarık , üst dudağın orta bölgesinde, yaygın olan, insanlarda burun altından üst dudağa kadar uzanan...
Neden artık herkes kasıntı oldu?
Eski doğallık kalmadı çoğu insanda herkes havalı görünmenin peşinde sosyal medyada olsun gerçekte olsun
Kılavuzda yanlış olma ihtimali var mı?
arkadaşlar tercih yapacağım fakat ösymnin yayınkadığı önlisans programında bazı üniversiteler yok bu o üniversitenin bu yıl önlisans öğrenci almayacağı anlamına mı geliyor? ösymde yanlışlık olması mümkün mü? ya da bakmam...
Tarot falı baktırır mısınız?
fallara inanmam ama tarot konusunda biraz iyimserim, kişinin bilinçsel olarak farkındalık kazanmasında olumlu bir etkisi var. sıksık eğlencesine tarot falı bakarak, günlük olayları sakin kafayla ele almamı sağlıyor.
Grand Theft Auto 4?
GTA 4 en iyi rockstar games oyunu seçilmiş siz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz
Sebepsiz oluşturulan grup neyin nesidir?
Normal telefon mesajlar bölümüne sohbet odası açılmış kimse neden eklendiğini bilmiyor kimse kimseyi tanımıyor niye olur bu
Seviyorum dedi sonra soguk yaptı?
1 yil sonra tekrardan Cocukla konuşmaya basladik daha once arkadastik sonra seni seviyorum dedi ertesi gün soguk yapmaya başladı şimdi 2 gündür öyle konuşuyoruz ama eski hali yok sanki konuşmak istemiyor dedigine pisman...
Yeni sevgili yapmak için eski sevgilinin 40 " ının çıkması şart mı? 13 gün oldu da 😆🤭🙈?
https://www.youtube.com/embed/KQLRduHYGB8
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer