Yemeği kadın yapmak zorunda zihniyetindeki insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendine bakamayanlar evlenmesin bence bakıma muhtaç gibi annesi sanıyorlar evlendikleri kadınları hayat müşterek kadının işi erkeğin işi diye ayırmamalı
Balıkta şu siyah çizgiler kılcal damar mı, hiç sevmiyorum siz?
İlk defa aldigim balikta bu siyah cizgiler cok vardi. Bu ayikladigim hali. Aldigima pisman oldum. Neyin nesi bu ve neden kaynakli karsilasmis olabilirim?
Arkadaslar Kürt erkekle evlenmek istiyorum?
Yıllar önce babamlar iç Anadolu'ya göç etmiş Kürt yok nerdeyse herkes turk. Ama ben Kürt istiyorum sanaldan mümkün olmuyor ne yapabilirim sizce. Akrabalara sormaya utanirim.
Sanal sevgilime 14 Şubat için ne yapabilirim?
sanaldan kiz sevgilim var onun icin kucukde olsa bisey yapmak istiyorum ne yapabilirim
Afad acil çağrı uygulaması neden çalışmıyor?
Depremden öncede böyleymiş numaramı giriyorum onaylamıyor resmen giriş yapılmıyor hata veriyor İstanbul'da yaşıyorum olası bir depremde ne yapacağız biz? iç işlerine bağlı bir uygulama bir de!
Çok korkuyorum ben? ?
Hatayda yaşıyorum. Hayatımda ilk defa bu kadar şiddetli bir deprem görüyorum. Apartmanda canımızı çok zor kurtardık. Tam 15 saat oldu enkazda yardım edecek kimse yok. Sabah babamla 5 kişiyi enkazdan kurtardık. 2 ölü...
8 yaşındaki Yakup deprem bölgesine oyuncaklarını duygulandıran bir notla gönderdi. Herkesin elinden geldiğince yardımlaşması güzel değil mi?
Samsun Bafra'da yaşayan ilkokul öğrencisi Yakup Toyrani Bafra Belediyesi yardım merkezine afet bölgesindeki çocuklara göndermek için top ve oyuncak adam oyuncağını gönderdi. Oyuncakların yanında duygulandıran bir mektup...
Depremden etkilendiniz mi?
Biz hatay kirikhanda mucize sonucu hayatta kaldık 😢 evimiz felaket sallandı son anda kurtulduk enkaz altında kalmaktan. Sonra konyaya annanemlere araba ile gittik ama yollarda sağlam ev kalmamış. Hatayin %70'i yıkılmış...
Bu gece uyuyabilcek misiniz, deprem çantanız hazır mı?
Beynim uyuştu, kanım dondu şok içindeyim resmen kıyameti yaşıyoruz bu gece uyku yok soğukta onca insan dışarda, enkaz Altinda bol bol dua edin de kurtulsunlar Allah yardımcımiz olsun
Anal seks acıtıuyor mı?
İleride eşim isterse kabul etmek zorunda mıyım ben onu her türlü mutlu etmek isterim ama bunu pek istemiyorum ya isteyen birine denk gelirsem
iPhone 6s ana ekrandan ekran kaydı simgesi nasıl yok edilir?
iPhone 6s Ana ekrandan ekran kaydı simgesi nasıl yok edilir ekranda durdu gitmiyor kaybedemedim yardımcı olur musunuz?
Dipleri gelmiş boyalı saçta ilk neresi boyanır?
Saclarim kizil bakir şuanda baya bi dipleri geldi uçları boyali. Önce nerden boyamaya başlamalıyim?
Yunanlılar neden bu kadar kalpsiz?
az önce yunanca yorumları okudum iyi oldu ölsünler falan yazmışlar bizim hakkımızda tamam bizde onları sevmeyiz ama aynı şey onlarda olsa iyi oldu demezdik
Geçmiş olsun Türkiye , iyi misiniz?
depremde yakınını kaybeden herkesin başı sağ olsun. yakinlariniz yaraliysa en kisa zamanda şifa diliyorum. hepimizin başı sağ olsun Türkiyem
Böyle kötü günlerimizde duyarlı olmaya ne dersiniz?
- Beni bağlamaz - Duyar kasma. - "Rağbet görmek için yapıyorsun, yapıyorsunuz" gibi, saçma sapan düşünceler, söyleyişler içine girmeyin. "Ateş düştüğü yeri yakar" sözünü hatırlatırım sizlere. Bu ateş evimize gelmese de...
Bizim şu japonlardan neyimiz eksik onlar dahi de biz canımsın mıyız onlar kadar kafamız basmıyor mu?
Deli olacağım ya yıllardır Japonya'da bundan 3 kat 5 kat fazla deprem oluyor 30-40 katlı gökdelenler sallanıyor bir Allah'ın bir yeri kanamıyor Biz yıllardır hala bir depremde yerli bir oluyoruz ya Allah'a küçük...
Kadinlar icin Kapanmak gercekten sart mi sizce?
Abartılı kapanırsan iş bulamiyorsun, Dar paça ve makyajlı bir kapalı olursan susluman oluyorsun, Sanki ölçülü bir açık olmak en iyisi gibi.
Uyarıları neden dikkate almıyoruz?
‘Deprem Kahini’ Frank Hoogerbeets, Kahramanmaraş depremini bildi 3 Şubat tarihinde sosyal medya hesabında paylaşım yapan Hoogerbeets, “Er ya da geç bu bölgede (Güney-Orta Türkiye, Ürdün, Suriye Lübnan) 7.5 deprem...
DEprem geçmicekmi?
Halada yasıyoruz Gece tehlikesi var sallantıdan okulun bi sınıfına bütün sülale tıkıldık sokaktayız en azından akrabalar olunca biraz rahatladım ama daha bu ne kadar sürücek bilmiyorum sokaktayız ve bu beni çok kötü...
Hatay'da yağmacılar iş başında! Bu kötü günlerde bile afet bölgesinde hırsızlık yapanlara ne yapmalı?
Hatay'da bugün deprem bölgesinde marketleri ve arabaları yağmalamaya başlayanlar oldu. Adamın biri televizyon çalmış.. https://twitter.com/kubratw1/status/1622642584546836499?ref_src=twsrc%5Etfw
Depremde fırsatçılık yapanlara dikkat ediyor musun?
Battaniye ve ürünlere zam yapmak nedir arkadaş ya 😡😤 #GeceMuhafızı #deprem 06 Şubat 2023 Pazartesi Saat 20.51
7 günlük milli yas ilan edildi. Bu acılı günde neler söylemek istersiniz?
İlki 7,7 ikincisi 7,6 büyüklüğündeki deprem; Kahramanmaraş, Kilis, Diyarbakır, Adana, Osmaniye, Gaziantep, Şanlırurfa, Adıyaman, Malatya ve Hatay'da büyük yıkıma yol açtı. 10 ilde toplam can kaybı 1651'e yükseldi....
Eski rkadaşım neden 2 ay sonra bana engel attı?
2 ay önce kavga ettim bu kızla küstüm takipten çıkardım. Bugün eski gruplardan çıktı beni engellemiş falan noluyor buna
Ben yarın dişçiye gideceğim ama şu an ülke zor bir haldeyken benim dişçiye gidip kendimi düşünmem saygısızlık olur mu?
Çok çok mühim değil erteleyebileceğim bir durum bu yüzden saygısızlık etmiş olur muyum merak ettim :/
Eski sevgilim asker, depremzedelere yardım için Kahramanmaraş'a gitti. Aklım bir yandan da onda, mesaj atsam saçma olur mu?
Eski sevgilim asker depremzedelere yardım için Kahramanmaraş'a gittiler görev için aklım bir yandan da onda mesaj atsam saçma olur mu?
Tüm camilerde sela okundu. Sizce yapılan bu eylem doğru muydu?
Sessizlik o kadar önemli ki.. eğer enkaz altındakiler sesini duyursalardı belki sevdiklerim hâlâ hayatta olurdu. Soğuk, kış.. Ben evde bile üşüyorum. Ya onlar? Bilmiyorum düşünmeden duramıyorum
Yanlız olmak utandırıcı bir şey mi?
yanlız takılmaktan utanır mısınız ben utanıyorum nedense?
Artçılar daha sürecek mi?
Anksiyete olduk gerçekten bu nasıl kara bir gün ya devamlı sallanıp duruyoruz:(
6 Şubat depremleri dolayısıyla Türkiye'de bir haftalık milli yas ilan edildi! Ülkemiz için dilekleriniz neler?
Rabbim bu günleri hızlıca atlatmamıza yardımcı olsun inşallah. Depremzede insanlarımızın inşallah bir an önce yaraları sarılır. Biz bu psikolojiden kurtulamayacağız. Ulusal yas veya millî yas , bir ülkenin halkının büyük...
Annenizden yediğiniz en unutamadığınız dayağı anlatırmısınız?
Hiç annenizden dayakk yediniz mi?
Sahte olucak ama çok arkadaşınız olacak ya da yanlız takılacaksınız hangisini seçersiniz?
girdiğiniz her ortam arkadaşınız olucak ama hepsi sahte olacak ya da hiç arkadaşınız olmayacak yanlız takılacak siniz hangisini seçersiniz?
Gökhan Zan, ağlayarak Hatay'a yardım istedi! Hatay'a neden hala yardım götürülemiyor?
Gökhan Zan, canlı yayın açarak Hatay'ın durumunun çok kötü olduğunu söyledi. https://twitter.com/sgokbakar/status/1622644560567336977?ref_src=twsrc%5Etfw
Yayıncı olmaya karar verdim ve içerik üreteceğim. Pubg'yi en çok hangi platformdan oynarsam izlenir?
Hangi platformdan oynamiliyim?
Şu ana kadar hayatının en kötü günü hangisiydi ve neden?
Şu ana kadar hayatının en kötü günü hangisiydi ve neden?
Deli olmak normal mi?
İlk okul 1 den beri tipimle dalga geçiliyor aşağılanıyorum dayak yiyorum eziliyorum. Bir kız lise de tipini skm dedi diğeri seni kim alır olm dedi biri yoldayken bu tip ne dedi bir başka cocuk sen kıza benziyosun dedi....
KS de aklı başında erkek yok mu? Bu ne hadsizliktir? Depremde enkaz altında siz veya sevdikleriniz kaldığında mi anlayacaksınız?
Ulkemizin yüreği yanıyor. Adını bilmesek te, tanımasak ta annelerin babaların, çocukların, kadınların , erkeklerin canı yanıyor. Kayıplar var, ölenler var. Açlar, soğuktalar... Hiç mi vicdaniniz sizlamaz? Hala özelden ,...
5 yıllık erkek arkadaşım ile detaylara yazdığım durum yüzünden (maddiyat) ayrıldık geri döner mi?
Millet 5 yıldır beraberdik evlilik teklifi için tektaş yüzüğümü bile almıştı tüm ailesi beni biliyordu falan derken 1 hafta önce geldi ve bana dedi ki "biz maddi olarak geçinemeyiz bunun kirası faturası mutfağı var...
Kızlar neden ciddi ilişki isterler?
Onlar da erkekler gibi takılmalık niye istemiyorlar. Üç günlük dünya sonuçta değil mi?
Türkiye’de internet neden kötü?
İnternet Türkiye’de neden kötü çekiyorda Avrupa ülkelerinde ışık hızında çekiyor.
Deprem için yardım bağışında bulundunuz mu?
1866 ya büyük harflerle “DEPREM” yazarak bağışta bulunabilirsiniz. Bu zor günlerde desteğinizi eksik etmeyin, elimizden belki bir şey gelmiyor ama desteğiniz önemli. #afad
Çok yakın bir arladaşımın ellerimden kayıp gittiğini hissediyorum, ne yapmalıyım?
Yıllardır çok yakın olduğum bir arkadaşım yani kuzenim var benimle yaşıt ve her zaman et ve tırnak gibiyizdir ama şu son zamanlarda aramızda bir duvar var gibi hissediyorum. Ve onu kaybetmek benim için dünyanın sonu gibi...
Aklımda meslekler var hem ben hem kız kardeçim için sizce hangisi ve neden?
Sözel Sayısal filan soracaksanız bütün hepsi iyi
Bu felaketlerin sebebi ne sizce?
Yoksa insanoğlu olarak çok mu azıttık. Depremler, yangınlar, virüs, savaşlar hepsi birer uyarı mi bizlere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer