Snapchat "O da beni ekledi" Ne Demek?
Dün ben birini snapchatten çıkarttım ama bugün resimdeki gibi gözüktü neden, ne anlama geliyor tekrar istek mi atmış bana?
Etikete bakmayarak alışveriş yapmak zenginlik midir?
Zenginlik gösterisi mı oluyor etikete bakmadan alışveriş yapmak
Unutmak istediğim şeyler var?
Kendimi bir şeye çok kaptırırsam dünya sadece onun etrafında dönüyor gibisinden hissediyorum dünyada ondan başka bir şey yokmuş gibi bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim nasıl unutabilirim yani
Her şeyin bittiği yerde gerçekten her şey yeniden mi başlar?
Yoksa kendimizi avutuyoruz. #nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Bir otelde olmazsa olmaz nedir sizce?
Tatil için seçtiğiniz otelin kesin olması gerekiyor dediğiniz nedir?
Sevgilim hem erken boşalıyor, hem de beni aldatıyor. Neden?
İlisiki 10 snden fazla sürmüyor içime girince hemen bosaliyor oda bunun farkında ama gidip instagramda başka kızları takip ediyor onlarla konusuyordurda elbet neden bunu yapıyor onları mutlu edebilir mi sanki henüz bn...
Bir erkeğin neden sürekli cinsellik aklına gelir?
Oğlum 🫵🏻😂 Müslüman değil miyiz hepimiz
Ne zaman doğdunuz?
Doğum gününüzü hatırlayan var mı. Ben bugün doğdum 1 yaşıma daha girdim ehhehh
İstanbul'da müthiş bir hava var. Havaların güzel olması modunu yükseltir mi?
Hangi sehirdesin. orada havalar nasil
Duygularını saklamayı iyi beceren bir insanın ne hissettiğini nasıl anlarız?
Erkek arkadaşımla 1 ay önce ayrıldık. Ama tam da ayrılamadık. Ara sıra görüştük. Bazen birlikte bile olduk. Bana karşı çok duvar ördü onun ne hissettiğini bir türlü anlayamıyorum. Kafam allak bullak. Geri adım attım şimdi...
Öncelikle תחי ישראל şunu diyerekten başlıyım. Bir insan neden kendisine anlamı dişi kurt olan bir kelimeyle hitap eder?
Benim her şeye saygım var sadece nedenini merak ediyorum o psikolojiye girmeye çalışıyorum. Herkese cevabı için teşekkür ederim. תחי ישראל (in Turkish: Yaşa İsrail)
Sizce küfür içermeyen en büyük hakaret nedir?
ANLADIM! Kırk küfürden daha etkili bence.
Telefonum ısınıyor, telefonun wifisi çalışmıyor?
Şu pahalıkta telefonu değiştirmek mantıklı mı?
Regl dönemindeki bir kadına sevgilisi nasıl davranmalı?
Şimdi "amma abarttınız kızlar" diyeniniz olacak ama bu hormonal bir şey, duygusal dalgalanmalarımız olabiliyor. Nasıl davranmalı sevgililerine erkekler?
Sahiplenen erkek mutluluğunu yaşıyor olabilir miyim şu an?
Parkta dinlenirken yanıma geldi, mıncırdım. Azıcık susamış gibiydi, şişeden avucuma su döküp içirdim. Şimdi ayak ucumda yatıyo. Galiba o da beni seviyor 😍
Çok kötüyüm :((?
sevgilimle ayrıldık ve benı whatsapptan engelledi diğer yerlerden takiğleşiyoruz bugun cok huzursuz uyandım yazasım geldi sizce yazmalı mıyım :(
7 haftalık gebeyim tüp bebek tedavisi sonucu oldu. Dün az miktarda kanamam geldi açık pembe. Ne olabilir?
Kızlar zor durumdayım acil yardım. Tüp bebek tedavisi sonucu 7 haftalık gebeyim pazartesi kontrolüm vardı ama dün açık pembe kanamam oldu hemen doktorumu aradım iğne verdi sonra ilçede olan özel bir kadın doğum doktoruna...
18 yaşındayım ailem bana çocuk gibi davrandığımı söylüyor hep ama ben çocuk gibi davrandığımı hatırlamıyorum ne yapmalıyım?
Sadece biraz içine kapanık biriyim sessiz kendi halimdeyim.
Sizce abim bana neden bu kadar sinirlenmiştir ki?
Dün bir taziye vardı ailecek hep birlikte oraya gittik taziyeye bir sürü kişi gelmişti bizim akrabalar da çok vardı baba tarafından ama ben bazılarını tanımadım sonra abime abi bunları ben çıkaramadım sen tanıyor musun...
1.68 boy en az kaç kilo olmalı ve en fazla?
Boyum 1.68 kilom şu anda 66 yaklaşık 11 kilo verdim balık etliyim belim göbeğim incecik olur ama kalçam ve bacağım assla öyle olmaz. olabildiğince incelir çok güzel olur ama assla kemik gibi olmam Sizce kaç kilo bana...
Kadınların beni beğenmesi için kalın vücutlu olmak zorunda mıyım?
Boyum 1.82 , 80 kiloyum.. Ama kalın bir cüssem yok , ortayım …
Erkekler, yakın kız arkadaşlarınıza "canım, güzelim" gibi şeyler der misiniz?
Sorum size erkekler yakın kız arkadaşlarınıza canım güzelim gibi sözcükler soylermisiniz veya oyle söyleyen erkekten hayır gelir mi?
Hayatını değiştirmek isteğinde atılması gereken İlk adım ne olmalı?
Dün bir yerde denk gelip gözüme ilisen o kadar bir söz oldu benim için..."bir insan içtenlikle ve dürüst bir biçimde bugün böyle olmamın nedeni dün yaptığım seçimlerdir demedikçe başka bir yol da seçiyorum diyemez......
Olgunlardan hoşlanmak normal mi?
Ben yaşıtlarım veya citirlardan hoşlanmıyorum. Olgun dolgun olan kadinlardan hoşlanıyorum. Eriyorum resmen
KS’den biri sizi beğendiğini söylese ne tepki verirdiniz?
KS’den biri sizi beğendiğini söylese ne tepki verirdiniz? Size karşı ilgisi hoşunuza gider mi.. Sizinle tanışmak istemesi sizin için ne kadar önemli olur?
Eşim bana hep soğuk davranıyor sizce beni aldatıyormu?
Nezaman yanaşsam istemiyor beni yok diyor bir bahane buluyor hiç istekli değil eve geliyor yüzüme bile bakmıyor hep telefon elinde bu nasıl evlilik bilmiyorum çocuk olmasa boşanıcam ama napym bilmiyorum çok düşüncesiz...
Sevgilim ve ailesi tanışmaya gelecekler fakat evin durumundan utanıyorum ne yapmalıyım?
Ben ve ailem çok farklıyız. Beni gören mükemmel bir evde oturuyoruz sanar fakat normal bi evde bile oturmuyoruz. Salondaki ve oturma odasında ki koltuklar bile takım degil birbirinden farklı. Salondaki koltuk benim...
18 yaşımda evlenmek istiyorum?
2 yıllık ilişkim var 18 yasımda evlenmek istiyorum ne gibi şeylerle karşılaşırım
Bu kızlar niye bu kadar saf?
Bazıları çok saçma düşünüyor. Sevgilimle sevişiyoruz acaba beni kullanıyor mu? Sevgilime versem bana bağlanır mı? Ya seven erkek sevdiğine kıyamaz hâla anlamadınız mı yoksa kullanılmak mı istiyorsunuz.
Abiniz sizi tatile götürmek istese gider miydiniz?
Abiniz sizi tatile götürmek istese gider miydiniz
Bildiğiniz uygun fiyatlı kadınsı parfüm var mı?
Bildiğiniz uygun fiyatlı kadınsı parfüm var mı
Birini gözle süzmek tacize girer mi?
Kız kardeşimle ve arkadaşımla restauranttayken ilerideki masadaki bir çocuk kızkardeşimi süzüp süzüp durdu. Daha doğrusu arkadaşım farketmiş bana "kardeşini kesiyorlar" dedi. Bende dikkatlice bakınca farkettim. Çok...
1 senede 30 kilo aldım ne yapacağım?
Stresliydim kötüydüm vs ama aksam yemek yemezdim nasıl hızlı aldım bilmiyorum o kadar gostermiyorum ama sayilar cidden moralimi bozuyor gecen sene 80 dim şimdi 111 olmuşum… birilerine sorduğumda 75 diyorlar ne yapmaliyim...
Sevgilimle aynı eve çıkacağız masraf bölümü nasıl sizce?
Ben memurum oda öğrenci kira yeme içme bende oda tüm faturaları ödeyecek mantıklı mı
Normal sohbet ederken bi kız bana neden engeller?
Anlamış değilim Sohbeti güzel konuşuyoruz Niye böyle engeller Başkasıyla konuşmuyorum zaten
Evlilik bir başarı mıdır? Neden insanların tek gayesi evlilik?
Yani dünyada başka hiç bir menzilimiz yok mu?
Lütfen yorumunuzu alsaaam?
Biriyle konusyorum ama sevemiyorum ya 😪😔 iyi biri evet ama sirf evde kalma korkusuylada evlenilmez değil mi hayalimdeki insan degil ama ya hayalinde ki de olmazsa diyorum en azindan iyi biri ama şu var herseye yapariz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer