Birini sevip unutmak sende ne kadar zaman sürer?
Birini sevip unutmak sende ne kadar zaman sürer?
İntihar etmek istiyorum. Kazık yedim başkasının borcunu ödüyorum. Tek odalı eve geçtim. Napayım?
Faiziyle taksit taksit 150.000 lira borca battım. Arkadaşım ev alacak diye verdim geri ödemedi. Şehir değiştirmiş, numarası falan her şeyi gitmiş... Zor geçiniyorum, bi de tek de değilim yavrulu bir hayvan bakıyorum artık...
Sexting nasıl olmalı fotoğrafla mı resimle mi sözle mi arayarak mı?
Biz genelde sevgilimle resimle videoyla yapıyoruz sözlerle falan aramayı daha denemedik siz?
Yasama hevesim gitti Ekonominin sonu nereye gidecek sizce?
Calistigim yerde kimse calismak istemiyor zamlar felan nereye kadar boyle olacak
Yeni insanlar tanımak istiyor musunuz?
Hayatınızda yeni insanlara yer var mı 🤔 buyrun yorumlarınızı yazın bakalım #mekân44
Ölür diye zengin yaşlı adamla evlenmek, genç ve güzelken mantikli mi, kıskançlık çıkarıp beni öldürür mü?
Sevgilim yok, yeni atandım gencecik öğretmenim. Teyzem eniştemin arkadaşı tavuk fabrikasının sahibi bir adam var seni enişten göstermiş çok beğenmiş ama 58 yaşında dedi.. çalışmak zorunda değilsin, sabah uyanıp işe gidip...
Jilet izi savaş uçak pilotu olmaya engel mi?
hava harp okuluna girmek istiyorum ama sol kolumda jilet izi var sorun olur mu görselini ekliyorum
Bir kitabın son cümlesi sizin elinizde olsaydı ne yazardınız?
Bir kitabin son cümlesi sizin elinizde olsaydı ne yazardınız? İstedikleri kadar seni gülerken görsünler. İçinin yarasını, akşamın sonrasını, senden başka kim bilebilir ki?
Çok zayıfım nasıl kilo alırım?
Sürekli insanlar çok zayıfsın çok zayıfsın diyorlar ve bu artık psikolojimi bozmaya başladı sürekli yeme yeme isteği geliyor kusana kadar ve gittikçe zayıflıyorum bunun önüne nasıl geçerim
Bu hayatta sizi yoran şey nedir?
Bazen insanları anlamak zor olabiliyor. Bu durum beni yoruyor. Bu hayatta sizi yoran şey nedir? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Banka hesabi incelemeye alır mı?
Arkadaşlar selam sosyal medya üzerinden arkadaşım kendi videolarınızı fotoğraflarımı ücret karşılığında insanlara atıyor ama günde 1 2 kişiye insanlar da parayı hesabına atıyor yani banka bunu kontrol eder mi yüklü...
Seks oyuncakları kullanılmalı mı, ne düşünüyorsunuz?
Cinsel yaşamda bu tür oyuncaklara yer verilmeli mi yoksa gereksiz mi buluyorsunuz 🤔 #mekân44
Hayatımda biri yok ama çeyiz seti aldım, mantıklı mı?
23 yaşındayım sağlıkçıyım malum bizim maaslara zam gelince her sey de pahalanacak ben de çeyiz seti aldım ama hayatımda biri yok 😄 garantisi de yok evleneceğimin gerçi ama sizce saçma mı oldu?
Aldatılıyorum galiba?
merhaba canlarım nasılsınız ben hiç iyi değilim çünkü geçenlerde bir şey fark ettim eşimle liseden beridir sevgiliyiz aramızda sadece bir kere ayrılık oldu onda da ben onu aldatmıştım ama 18 yaşındaydım genç ve tecrübesiz...
Sevgiliniz olacak kişinin siyasi görüşü sizin için önemli mi?
Evet arkadaşlar önemli mi yoksa böyle bir kriteriniz yok mu buyrun söz sizde 😊 #mekân44
Herkes tatilde gezmelerde ben evdeyim neden bu hayat böyle cidden yeter?
Kime sorsam ya tatilde ya geziyor hayat onlara güzel yeminle yani bide kendime bakıyorum sürekli evdeyim cidden bu hayat mı iş de bulamıyorum kendime ne yapacağım ben
Acaba makyaj yapmaya mı başlasam?
Fazla dogalim ve doğallık iş gormuyor maalesef nerede estetik makyajlı onlar su an üstte ben de ufak ufak yapmaya başlasam mi cildim bozulsun istemiyorum bir de doğallık seviyorum 😞
Annem ile çok kötü kavga ettik, daha yaşamanın anlamı var mı?
Allah seni kahretsin dedi, hakkını helal etmeyecekmiş. Ben zaten o var diye intihar etmiyordum. Daha bir anlamı var mı?
Yaz insanı mısınız, kış insanı mı?
Yazın kışı, kışın ise yazı özlüyorum. Memnuniyetsiz miyim neyim 😂
Erkekler, Tecrübesiz erkeğe nasıl davranılmalı?
Benimle ilkini yaşayacak bir erkeğe nasıl davranmalıyım? Endişe ve korkuları var. Not: canım yorumlarınızı kendinize saklayın cevap vermicem.
Sevgilim ve muhafazakar ailesi ile denize gideceğim, ne giymeliyim?
Normalde deniz şortu ve crop tarzı bikini üstü giyiyorum ama yanlarında o şekilde giyemem gibi geliyo dövmelerim falan gözükmemeli çok fazla ne giymeliyim çok kapalı bişeyde ben giyemem bi fikir verin lütfen
Hiç bikini bölgeme ağda yaptırmadım ama 10 güne evleniyorum, bugün gidip yaptırsam mı?
çok acır mı kızlar bide utanıyorum ama?
Sevgilimle olan cinsel ilişkiden haz alamıyorum, bu bir ayrılık sebebi midir?
Sevgilim yeterince tatmin edemiyor beni. B0şaldıği gibi yatıyor öküz gibi. Çok sinir bozucu. Ayrılık sebebi olabilir mi?
Hediye para veren bankalar hangileri?
Cihip para veren bankalar var mı Akbank Garanti Bankası hariç
Botoxlu elime diken battı, sorun olur mu?
Arkadaşlar elime aşırı terlemeden dolayı 4 gün önce botox yaptırdım ve bugün kicmik battı ve cikmio ve batan parmağımda şişlik vardı ve battıktan sonra biraz azaldı şişlik şişlik azaldıysa sorun olur mu? Ve ne yapmalıyım...
Koşu ritmi nasıl oluşturulur?
Koşuya başlayalı 2 hafta oldu ama sanki ritimli koşamıyormuşum gibi hissediyorum ve koştuğum zaman dirseklerim aciyor sanki böyle incinecenmiş gibi bu deneyimler beni yürüyüşe geri dönmeye zorluyor
Yaş alırken cildini olduğu kadar beynini de genç tutmaya önem vererek gerekli tedbirlerden hangilerini alıyorsun?
#selamgençlik #Beynini genç tutan tedbirlerin var mıdır, senin genç kalabilen beyin tedbirlerin nelerdir? #saglikdiyet #tubasueda #🍀🍀 #✔️✔️
Tüm yazı maalesef evde geçirmeliyim. Buna rağmen yine de nasıl eğlenebilirim?
Maddi zorluklar yuzunden bir yere gidemiyoruz ve yasadigim sehir adana ve deniz olsun kum olsun pek bisey yok burada buna ragmen yinede nasil eglenebilirim?
Üniversite 2. sınıftayım, bölümümden memnun olmadığım için bırakmak istiyorum. Mantıklı mı?
ben İstanbul üniversitesinde 2 sene üniversite okudum şimdi 3. sınıfa geçicem, bölümüm ekonometri hiç mutlu değilim.. bu bölüme isteyerek gelmedim sadece o zamanlar ne istediğimi bilmiyodum ve bu bölümü kazanmıştım. şimdi...
Eski dostlara bir söz söyleseniz, ne olurdu?
Nasıl da sildik ama bir zamanlar üstüne titrediğimiz insanları
😍Kendine sandviç hazırlarken içinde ne olmasını istiyorsun😋?
#kendineiyibakkimoreliniyiolsun #iyibeslen #mutlulukhormonunaktifleşsin😝🥰😘😅
Vitamin hapı kullanıyorum, sürekli kullansam bir sakıncası olur mu?
Öyle reklamlarda cikandan ilaç değil 11 multi vitamin biseyler var bir ay olcak Sürekli kullansam bir sakıncası var mı?
Açıktan çocuk gelişimi okuyan var mı, zor bir bölüm mü?
Açıktan çocuk gelişimi okuyan var mı? Zor mu bölüm? Ben Türkçe öğr. Okuyorum ikisini aynı anda götürür müyüm sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer