Dışardayken tuvalet bulamadım altıma işedim çok utanıyorum sorunum ne?
Dayanamadım, altıma işedim bulamayınca
OKB beni çok zorluyor, sürekli tekrar düşüncelerinden nasıl kurtulurum?
Zihnimi sürekli tekrar ettiriyor, gözümle görüyorum, emin olmak için tekrar yap diye zorluyor düşünceler. Artık nefes alamaz oldum 🙄
İzmir neden daha modern ve özgür giyim kültürüne sahip şehir olarak görülüyor?
İzmir'i diğer şehirlerden ayıran nedir neden daha modern ve refah olduğu söyleniyor orada herkes daha mı modern. Anlamıyorum diğer şehirlerden farkı ne oranın giyim konusunda daha mı rahat olmaları
11 yasindaki kiz cocugunu evime almadim, sizce cok mu kati davrandim?
Şimdi yaşadıklarımı yazacağım 11 yaşında kız çocuğu penceremin önüne geldi merhaba ne yapıyorsun dedi sonra evine geleyim mi oturayım evinde dedi. Ben de hayır dedim çünkü öyle devirde yaşıyoruz bana iftira atanlar bile...
Spor yapıyorum ama yağlı kadınlardan hoşlanıyorum bu durum normal mi?
Ben düzenli olarak spor yapan birisiyim. Spor salonunda da gerek iyi vücutlu, karın kaslı gerekse yeni başlamış kilo vermek isteyen kadınlar oluyor ama nedense ben hep yağlı vücutlu, yağlı kalçalı, spor geçmişi olmayan,...
Şuana kadar gecirdiğiniz en kötü yıl?
2025'te birçok şeyi kaybettim ve çok şey aldı benden böyle berbat, böyle tuhaf bir yıl yaşamadım, nefret ediyorum hem 2025 sayısından hem de 25'ten
Bana zaman ayırmayan ama her gün mutlaka 3-5 kelime yazan biri vardı. Geç yazardı. Hayatımdan çıkardım aklımdan çıkmıyor neden?
Yoğunum derdi ama benim dışımda her şeye zamanı vardı
Tehdit eden eski tanıdığı şimdi engellesem gerçekten ifşa eder mi, ne yapmalıyım?
bir kişi var, iki sene önce sadece iki kez görüştük, sonra ben devam etmek istemeyince onunla görüşmezsem yaşadıklarımızı başkalarına anlatacağını söyleyerek tehdit etti. son kez görüşürsem bırakacağını söyledi, kabul...
Alışveriş merkezinde göz göze geldiğim çocuk için tekrar gidip konuşmalı mıyım?
İmdat. Geçen gün arkadaşımla bir alışveriş merkezine girdik, her yer kapalıydı, kafe gibi bir yer açıktı, orada bir çocuk vardı. Benim de playgirl modum online'dı, arkadaşıma şu çocuk çok yakışıklı dedim, keşke...
İyi akşamlar nasılsınız, geceleri neden uyumadığınızı da sorabilir miyim?
Nasıl gidiyor neden uyumadınız
Tuhaf küfür veya hakaretleriniz var mı? pembe gtlü maymun nasıl sizce?
Bazı insanlar o kadar gıcık ki tuhaf küfürler uydurdum, yarattım ne yalan söyleyeyim hayat değil insanlar yoruyor sonuçta hatta bir tanesini yazayım? Pembe götlü maymun 🐽🐒
Olur olmadık yerde osururum diye korktunuz mu hiç?
Böyle tuhaf korkularınız var mı beklenmedik veya zamansız bir yerde gaz kaçırdığınızda ne yapardınız ortamı terk etmek veya ağlamak gibi veya utanıp kaçmak aynı şey oluyor ama?
İstek atsam mı?
Biri vardı dengesiz davrandım, aylar sonra yazdım, mesajıma bakmadı, ben de geri çektim, engelledim, sonra kaldırdım. Şimdi istek atsam mı diye düşünüyorum, ya kabul etmezse yerin dibine girerim. Ne yapayım, ne olur sizce
Saat kaç olmuş hâlâ uyumayan tayfa burada mı, niye yatmıyorsunuz?
Niye yatmıyorsunuz
Sosyal medyada gerçek kimlik zorunluluğu gelse seviye ve kullanıcı kalitesi gerçekten artar mı?
Sayı azalsa da daha rafine ve daha düzgün bir kullanıcı grubu olmaz mı?
Eğer para sorun olmasa yarın sabah Türkiye’de nerede ve ne yaparak uyanmak isterdiniz?
Ben kesinlikle Türkiye'de
Aşık olmak istiyeceğin insan sence nasıl olmalı?
Bence; su gibi temiz ve berrak bir iç güzellik ve dış güzelliğin birleşimi diyebilirim. Not; Zor biliyorum ama ümitsiz değilim...
Balık burcu erkeği neden kızgınlığa gelemiyor, anlayış görünce sevgisi katlanarak mı artıyor?
Asla kızarak bir şey yaptıramazsın çok üstüne gidince kaçıyorlar devamlı şikayet edilmesini sevmiyorlar anlayışlı uyumlu olup onları zor zamanlarında idare edince ilgileri sevgileri 3 4 kat artıyor size pervane oluyorlar...
Burçlarla ilgili aklınıza takılan her şeyi sorar mısınız, hepsini yanıtlayayım?
Bu konularda bilgi sahibim isterseniz sorabilirsiniz.
ChatGPT’ye ex’lerle hikaye yazdırırken siz hangi infoları veriyorsunuz, nasıl daha yaratıcı oluyor?
Böyle eğlence olsun diye chatgbt'ye exlerle falan hikaye yazdıran tek ben değilimdir diye düşünüyorum. Bir zamandan sonra aynı konuları yazıp duruyor. Siz nasıl infolar veriyorsunuz, böyle yaz dizisi tarzında yaz işte şu...
Tüm renkleri yıkayan hangi deterjan önerirsiniz?
Ona ayrı al, buna ayrı al hiç sevmiyorum ya.
Öldükten sonra sizce ne olacak?
Dinlerin çoğu insan uydurması. Kuran ve kutsal kitaplar bu sistemin yazılım kodları ama metafor ve sembolik, cennet cehennem mekân değil bilinç hali Kur'an'a göre. Çoğu hoca mekân gibi anlatıyor ama alakası yok, kök...
Erkeğe anaç duygularla yaklaşılır mı?
Şimdi sevdiği kadın olarak eğlenmeli, gezmeli, cilve yapmalı, gerektiğinde yükseltmeliyiz falan ama bazı durumlarda anaç tavırlar göstermeli miyiz? Erkekler bundan rahatsız oluyor musunuz?
20 yaşındaki halinle 30 saniye konuşsan ne derdin, tek cümlede hayat tavsiyen ne olurdu?
Hayatını daha çok yaşa derdim muhtemelen, bir de gururunu bir kenara bırak
Kadınların abi demesi gerçekten ilgim yok demek mi, yoksa saygı ifadesi mi?
Benden büyük kadınlar bile söylüyor bazen. Bu 'ilgilenmiyorum' anlamında mı, yoksa saygı duydukları erkeklere mi böyle hitap ediyorlar? Çünkü biz ne abi kardeş ilişkileri gördük :)
Erken yatmayı gerçekten nasıl başarabilirim, gece insanıyken ne yapmalıyım?
Saat geç olmuş bugün erken yatmayı deneyeceğim :)
Nasıl oldu bu iş?
Nasıl oldu bilmiyorum ben önceden 8 kilo almıştım ve 53 olmuştum benim bütün kilolarım bacaklarıma kalçalarıma gitmişti. Ben sonra spora başladım. Ama sadece bacak kalça egzersizi. Sonra kilo verdim 45'e düştüm. Sonra ben...
Evlatlık olduğunuzu öğrenseniz ne hissederdiniz?
Anne ve babanıza karşı hisleriniz değişir miydi?
Sence aşk, hayatın anlamı mı?
Aşk, çoğu insanın tüm hayatı boyunca özlemini çektiği —ve çoğu zaman bunun farkına bile varmadığı— şeydir.
Gece bu saatlerde çekirdek çitler misiniz?
Şu an canım çekirdek çekti. Olsaydı çitlerdim 😄
Siz olsanız ne tepki verirdiniz?
Ben yemeklerde kajun veya köri baharatını çok severim ve ailede benim dışımda yiyen yok geçen aldım marketten annem çöpe atmış neymiş ev onunmuş tek ben seviyormuşum 🥲 çöpe atmış tamam deyip gittim, umarım kendi evim olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer