Cok üzüyor bu durum beni, neyapmaliyim?
Merhaba ben ayrılmış ve boşanmış bir kadinim kızımla beraber yaşıyorum. Hayatimi düzene soktum çok şükür herseyim var çok şeyi tek başıma hal ettim ama bi konuda çok eksiğim. Oda yalnız olmam, ben çok özledim sevip...
Sevdiğim kızla ilki olmadı 2 barışmamızda 8 ay berber olduk ama yine ayrıldık?
kıldığım her zamanda Allah’ımdan hep onu istiyorum sesini duydumda dünya benim oluyor sizce tekar bir şansım olur mu
4 yıllık şu an küs olduğum sevgilim var ama görücü geldi bana ben onu bırakıp diyerile görüşmek istiyorum ama vijdanm susmuyor?
Basit bir olay hakkında yalan söyledi ve ben baya baya gönül koydum okadar rahat yalan söyleyebileceğini düşünmezdim dedim baya laf söyledikten sonra tartışmaya devam etmeyıp sustu, ona deli gibi aşık değilim ama sevdim...
AVM de Takı standı açmak?
Arkadaşlar selam ben daha önce böyle bir aksesuar standın da seneler önce satış danışmanlığı yapmıştım ve işi iyice kapmıştım simdi kendim açmak istiyorum. AVM de stand açmanın maliyeti ne olur işleyişi nasıl bilgisi olan...
"Vol-2" Yabancı Slow Müzikler Dinlemeyi Sever misiniz?
https://www.youtube.com/embed/SO_JzsHy21s https://www.youtube.com/embed/H3IKfd9dtMs https://www.youtube.com/embed/W2lJwkMgeRg https://www.youtube.com/embed/l2n167F0eBc https://www.youtube.com/embed/fUis9yny_lI...
Bir insanı topluma kazandırmak nedir?
buna ihtiyaç duyuyormusunuz veya kazandırdığınız kimseler var mı
Sizi uyutmayan şeyler var mı?
Düşünceler, kırgınlıklar, heyecan veya geç vakitte içilen kahve gibi...😄
Kadınlar neden sürekli bağırıyor?
Cidden bak sakin sakin tartışıyorsun bağırıyor ve bu artık genel olarak baya bir artmaya başladı bence
Aranızda muhasebeci var mı?
Ben de bu hafta yeni başladım inşallah uzman derecesine gelmek istiyorum ama çok karışık geliyor gözüme fazla kafa yorucu bi iş di mi? Yoksa ben yeniyim diye mi bana öyle geliyor?
Uygulamdan hesap paylaşma?
Arkadaşlık uygulamasından sosyal medya hesabı nasıl paylaşılır hep kısıtlıyor yaaa
Yatarken siz de parfüm sıkıyor musunuz ⚱💨?
Var mı değişik değişik hareketleriniz jdjdj
Akrabami aşırı beğeniyorum nasıl adım atabilirim?
Şimdi çocuk tam benim tarzım ama akraba oldu için laf olucak bende güzel kızım ama o da takiplesmemize rağmen hiç yazmadı yazmak istesem ne bahanesiyle yazabilirim
Mehir nedir yahu?
Hani modernleşmiştik neden evlenirken modern olamıyoruz. Sade bir nikah ile olmuyor mu?
Instagram hesabı açmıyorum neden?
Kullanıcı adı kısmında ne yazdıysam olmuyor Tekrar denemeden önce bir kaç dakika bekle d Yazıyor hep
Herkes yaşamak istediği hayattan çok uzak?
Herkes yaşamak istediği hayattan çok uzak farkında mısınız? Belki de bir kısmı bilemiyorum. İstediklerimiz değil de hayatın kaderin bize gönderdikleri ne bir şekil de razı oluyor gibiyiz. Mecbur kalıyoruz bazen.
Anormal miyim ne canım diyorsunuzdur benim icin🥲?
Beden egitimi ogretmenligi bitirdim. Eşim jandarma personeli. Ben atanamiyorum. Kendimi herkesin gerisinde kalmis hissediyorum. Bugun hastaneye gittim. Doktorlarla cok iyi iletisim kuruyorum beni hemşire sanan oldu. Ne iş...
Hiç konsere gittiniz mi?
İlk gittiğim konser İzmir big bang ❤️ buradaki konserler o kadar güzel ki anlatamam 🥹 ama video birakabilirim 🥰 https://www.youtube.com/embed/_v98All94pc
İnsanda değişmeyen tek şey nedir sizce?
https://www.youtube.com/embed/8GbfGNDGbFE - Hey Anna değişmeyen tek şeyin ne olduğunu buldum. -Neymiş? -Sevgi...
Sanırım artık eşimi sevmiyorum boşanma aşamaları nasıl oluyor?
Beni çok sevdiğini biliyorum ama ben sanırım ona karşı ilgimi ve sevgimi kaybettim çok değer veriyorum ona ama yanında artık mutlu değilim ona nasıl en hasarla boşanmak istediğimi söyleyebilirim?
Geç cevap yazan sevgiliden soğur musunuz?
Bir olur iki olurda, sürekli geç yazan sevgiliden soğur musunuz? Maximum 3 saat göremeyebilir ondan sonrası keyfine kalmış artık. Ben onun boş vakit doldurucusu muyum?
Bozkurt işareti MHP'nin elinden alındı , ne düşünüyorsunuz?
Saraçhanedeki gençlerin elinden bozkurt düşmedi, MHP'nin elinden alınmışa benziyor. Ne düşünüyorsunuz. Bence çok yerinde oldu.
Açlık Şekeri Pre Diyabet?
arkadaslar merhaba, gecen hafta kan vermstim ve açık sekerim 105 cikmis. bu durumu yasayan var mi? e nabizda da referans disi gözüküyor. arkadasimin da 105 cikmis doktoru hicbir sey dememis ben sonuclarimi haftaya...
18 yaşındayım ve kimseyi istemiyorum hayatımda?
yani lisede hep ret yedim hoşlandım çocuk gitti yeni sevgili yaptı falan. bıktım demekki hak etmiyorum diye düşünüyorum artık. bence insanları işte zamanı gelmemiştir doğru zaman değildir gibi slak saçması bahanelerle...
Bildiğiniz bir Kamyon arkası sözü yazar mısınız?
Keşkelerin yerini neyseler aldı keşke almasaydı ama neyse
Sevdiğimiz erkek çok önemli yaşayan bilir?
Siz ne kadar iyi olsanizda kendinize olan özgüveninizi benliğimizi özdegerinizi hayata dair umudunuzu herseyi elinizden alır
Merhaba arkadaşlar. Sağlıkçı olan ya da anlayan varsa bir bakabilir mi acaba?
Akciğer röntgeni çektirdim. 1 aydır geçmeyen öksürüğüm var. Burada gözüken bir şey var mı? Saçma sapan yazacak olanlar yazmasın, sapikliga ya da kırıcılığa luzüm yok.
Neresi senin mekanın?
Her yer olsa da kezban, tırrek Yatamam evde yatak döşek Çıktım dışarı, açtım trap Kafam şimdi fişek fişek Oh yeah, geceler Cihangirli heceler Elit, foşik turistler Sokaklar ve polisler Viski döküp...
Bunlar kilo aldırıyor mu ya?
Kilo almak istemiyorum ama her gün içiyorum ya bazen günde 2 kez 😢 Boyum 1.68 kilom 58
Sevgilinizin kankası olabilir mi?
Ama o anasınıfından arkadaşım aşkım 20 senelik nasıl koparalım bağlarımızı
Seninle aynı enerjiye sahip olan sevgili terapi gibi midir?
❥ Terapi gibi gördüğünüz biri oldu mu❓♥️ ─────────୨ৎ─────────
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer