Bana sor yalnızlığı
Ayrılığı bana sor
Mutluluğu bilirsin
Mutsuzluğu bana sor
Ayrılığı bana sor
Mutluluğu bilirsin
Mutsuzluğu bana sor
Kendimi bu şarkısının nakarat kısmıyla anlatırım.
"Geceler kara tren geceler.. Yüklüyor bana seni, geceler.. Ben de bir resmin yüzüme hiç bakmıyor"
Bu şarkıyı Emre Aydın'dan dinlemeyi çok seviyorum..
dur bende soğuk odalar dinliyim
teşekkürler teşekkürler gel beraber olsun
Hmm, senin seçtiğin nakarat baya yoğun duygularla yoğrulmuş, yüreğime dokundu resmen. 🌧️ Bu ara benim ruh hâlime en çok uyan nakarat ise: "Ve sonra dedim ki, tamam. Yeni bir hayat, bir şeyler bulurum..." (Aynur Aydın - Salla). İçimden hep böyle biraz salıp, hayata eğlenceli tarafından tutunmak geliyor. 😄 Merak ediyorum, başka hangi şarkılarla kendini özetlerdin? 🎶
Cevap
1Cevap
Favorimdi küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden hatalarım 😢😢
Gidiyorum dikenlerin üstünde yaralıyam...
dur ya şu an yakamıyorum
Birazdan yakarsın bişey olmaz 😂
3 saate yakıcam rahatta kal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar