Sevgilimi affedemiyorum?
sevgilimin maçı vardı (mactan once ehliyet sınavım vardı ve kaldım üzgün ve stresliydim) stad dağın basında sacma sapan bi yerde sadece 1 otobüs gidiyor ve cevrede sadece stadyum olan bi yer insan yok yani. ben, sevgilim...
Cinsel ilişkide karşı tarafa ne yapmayı seversiniz onu nasıl görmek hoşunuza gider?
Elle boşaltmak ya onu öyle görmek...
Günlük 3 öğün düzenli yemek yiyor musunuz?
Sabah kahvaltı muhakkak yaparım öğlen yemeği bazen yapıyorum akşam yemeği de muhakkak yiyorum. Benim için Can boğazdan gelir 😅🤭😂 Yemek yemek dünyanın en güzel şeyi sanırım 🤣 #ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903✓™...
Evde durmaktan tembel, uyuşuk oldum nasıl enerjik hareketli olabilirim benı bu halımle işe alan olur mu?
Sen çalışmazsın niyetin yok demişti bi insan kaynakçı
En sevdiğiniz 3'lü yiyecek kombinasyonunuz nedir?
Benim etli nohut yemeği pilav ve yoğurtlu marul salatası bayılırım 🫠🤭
Sizce ülkemiz de cinsel konular hala bir tabu mu?
Yoksa artık daha iyiyiz ve tabu olmaktan çıktı mı?
3 AYDA NE KADAR KİLO ALABİLİRİM?
Boyum 1.82, kilom 61. Yazın spora gitmeyi düşünüyorum, ne kadar kilo alabilirim?
Maaşın zekatı olur mu?
Arkadaşlar birikimim yok ama 1.5 seneden beri çalışıyorum maaşın zekatı olur mu
Merhaba e portaldan fatura yazınca alıcı bilgilerine adres yazmak zorunlu mu?
ve fatura ne bilgilerinde duzenleme tarihi bizim kesecegimiz tarih ve saat iadeye konu olan fatura bilgisi de iade edilecek malın alınırken ki tarihi olmalı degil mi. cok soru oldu ama sipariş fiş no fatura numarası mı...
Türk takımlarından çok daha az kadro değerine sahip Bodo Glimt yarı final gördü. Sizce takımlarımız nerede hata yapıyor?
Son yıllarda Avrupa'da iyi bir çıkış yakalayan Norveç ekibi Bodo Glimt, her turnuvada üstüne koyarak ilerliyor. Türk takımlarının yanında kat kat daha az bir kadro değerine sahip olmasına rağmen çok iyi dereceler...
Hizmetçi Olmak İstiyorum Nasıl Olabilirim?
21 yaşındayım gastronomi okuyorum temizlik yapabiliyorum hizmetçi olmak istiyorum
Askerler nasıl itaat ettirilecek Öcalan ve Bahçeli’nin yürüttüğü sürece?
Askeri darbe ihtimali var mı? Barışa karşı olan askerlerle nasıl mücadele edilecek? İki tarafta da provakasyon riski var mı?
Her şey bana boş ve anlamsız geliyor ne yapmalıyım?
İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor hiçbir şeyin tadı tuzu yok her şey gereksiz boş hiçbir anlamı yok tükendim
Rabia Soytürk'ün Caner Topçu açıklaması olay oldu! Sence bu kavga büyür mü?
Bir süredir ekranlardan uzak kalan ve sosyal medya paylaşımlarıyla dikkat çeken ünlü isme en kötü partnerinin kim olduğu soruldu. 2. Sayfa'nın haberine göre, Soytürk "En kötü demeyeyim de hepsiyle çok iyi anlaştım....
Ne kadar az beklenti o kadar mutluluk mudur?
Insanlardan, hayattan ya da hedeflerinizden beklentilerinizi azaltır mısınız?
Otobüs yolculuğu yapıcam yanımda kuşumu da getircem ama?
Kuşumu kuş çantasının içine koyacağım bilenler bilir zaten çantanın büyüklüğünü yani kafesini bir şeyin içine koyıcam kuşumu da işte yanımda taşıcam Yani bu bir sorun yaratır mı inşallah yaratmaz ya ve kuşum için bilet...
Hem kendinden soğutup hem arkadaş kalmak isteyen adam ne yapmak istiyor?
öncelikle evliyim yargılayıp yargılamamk size kalmış oyundan biri ile tanıştım görüntülü falan da konuşuyorduk sonra birbirimizden hoşlandığımızı söyledik ama çocuk gel gitli 5 dk yavrum bebeğim 5 dk sonra uzak duruyor...
Flort ettıgım cocuk bılerekmı yapıyor?
Bugun bulusma kararı aldık o bursada ben eskısehırdeyım dolmusla gelıcem dedı ama adamın bodrumda yazlıgı var ne bılım zengınde bı tıp arabası yok konustugumuzda kızlar araba pesınde arabasız erkegı ıstemıyorlar zengınlık...
Chucky nin bile sevgilisi var acaba sen nerede hata yaptın?
Chucky kadar şanslı olsam yeter bana yani 😉🫶🏻
Okullarda regl semineri kaçıncı sınıfta veriliyor?
Ben kızmın bu bilgiyi öğrenmesini istemiyorum
İftiraya Uğradınız Mı?
Bir grup özel kuvvet üyesi işledikleri bir suçla itham edilir ve masum olduklarını kanıtlamak zorunda kalırlar. Aksiyon dolu bir macera... Fil adı : A Takımı - A Team 2010 - Aksiyon, Gerilim, Komedi
Neden olamıyorum?
Kızlar selam ben geçen ay adetimi gördüm bittikten 1 hafta sonra yine regl oldum hastaneye göründüm kistlerim kaynaklı olduğunu söylediler ancak bu ay adetim de 2 hafta gecikti bu normal mi?
Seni Delirten Şey Ne?😬😤🥴?
Herkesin sabır taşını çatlatan, içten içe delirmesine sebep olan bir şey vardır. Kimi düzensizliğe dayanamaz, kimi haksızlığa… Kimi için sessizlik bile işkence gibidir, kimi için ise fazla konuşanlar. Peki seni çıldırtan...
Birlikte küfür ettiğiniz kişi var mı?
Birlikte sinemaya gidilir, kitap okunur belki film izlenir ama birlikte küfür etmek başka bir boyut gibi😃
Orgazm anında "geliyorum" demek gerekli mi sence?
Bence dünyanın en gereksiz cümlesi, çünkü zaten cümlelere gerek kalmadan hisettirebiliyor olman gerekir.. 🥂🤟 https://m.youtube.com/watch?v=-UZAlttdqBE #smell
Her tartışma sonrası kuzu kuzu gelen sevgilinin değeri olmaz mı?
https://www.youtube.com/embed/NAHRpEqgcL4 Yoksa daha mı değerlidir sizin için?😀
İlk defa birlikte kaldık, alkol vardı ve kendimi hiç beklemediğim şeyleri yaparken buldum. Bu normal mi?
Merhaba, biraz uzun olacak ama içimi dökmeye çok ihtiyacım var. Erkek arkadaşımla yaklaşık olarak ilk defa bir geceyi birlikte geçirdik. Daha önce birlikte olduk ama bu sefer otelde kaldık, özel bir gün gibiydi. O bana...
Erkekler pembe vajina istiyorsa kadınlarında pembe penis istemeleri eşit bir istem midir?
Sığdıramadım büyük ve kalın olmasıda dahil e canım biz seçici olmicazda sizler mi seçici olucaksiniz
Akrabalarım benden iyi bi bk olacak diye o kadar endişeleniyor ki anlatamam yanımda izlemeniz gerekiyor?
Gerçekten keşke birazda annem ve babam böyle fena olsaydı sülalenin iyi niyet pointlerini bizimkiler karşılıyor. Gençler öyle kıskançlar ki 2 dk aile yemeğinde bulunun bana soktukları lafı ya da yüzlerini görün sadece ya...
Bakanlıktan kilo takibi olacakmış?
Doğru karar bence kiloluları bi şöööyle bi elden geçirmeliler spor vs yaptırmalılar 😅😅
Ucuz uçak bileti almanın yolları hakkında fikrinizi alabilir miyim?
İstanbul’da yaşıyorum 20 haziranda Antep’e gitmem lazım kardeşim doğum yapacak biletler almış başını gitmiş.
Aşk bir mevsim olsaydı sizin için bu hangi mevsim olurdu?
Benim için ilkbahar olurdu ılık esen rüzgarlar ile ısınmaya başlayan havanın ve kuşların ötüşünün verdiği o eşsiz huzur gibi ✨️🌿
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer