Keşfet

Tüm Sorular

Cevapla 1 5

Bundan sonra kendime fenerli erkek bulucam?

Onca yenilgiye hala fenerrliyee bence beni birakmaz kekd
Cevapla 3 11

Spor salonu'nda ki kız beni tanıyamadı neden?

Normal kıyafet giydim hep spor gidiyordum da ondan mı tanımadı jejejej hergün gittiğim salondaki hocam jejejej tanımadı
Cevapla 2 1

Göğsüm ne zaman küçülür?

78kgden 66ya kdr sporla düştüm biraz göğsüm küçüldü ama yağı daha çok başka yerlerden kaybettim 55e düşersem göğsüm de küçülür mü? 90b su an büyük grliyor gözüme yakısmıyor
Cevapla 1 7

Yarın bayram gününde sevgiliyle vakit geçirmek saçma mı olur?

🙃 Nee demek sevgiliyle geçirmekkk Aranizda var mı öyle kişi şapşiklerr jfjf
Cevapla 11 14

Ee daha daha nasılsınız😜?

Yerinde mi keyifler? 🤟🥂 https://m.youtube.com/watch?v=8afBn4_2DO4 #smell
Cevapla 9 21
Cevapla 27 8

Ayni işyerindeki 12 yaş büyük biriyle birlikteyim, doğru mu bu?

Ben 20 o 32 yasinda. Benden daha istekli. İlk adimi atanda o zaten. Her aksam marketi kapattiktan sonra onun evine gidiyoruz. İlklerimi onunla yasadim. Cok keyifli ama birakamiyorumda.
Cevapla 1 5
Cevapla 1 9

0 km filmini izleyen var mı?

Kırk yılda bir romantik film izleyim dedim. Yok beni sarmıyor, sonunu getirene kadar iki kez uyumuşum. Gerçeklikten uzak olduğu o kadar belli ki 🤭 Neyse ben gidem de bil aksiyonlu film izleyeyim. Anacak silerim bu kötü...
Cevapla 2 2

Sokakta kaldım ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar benim ailem yok. Kimsesizim. Bekarım eşim yok akrabam yok tanıdığım arkadaşım yakın olduğum kimse yok. Param işim mesleğimde yok lise mezunuyum. Sokakta kaldım ne yapabilirim fikir verir misiniz?
Cevapla 6 30

Whatsapptan hızlı cevap verip reelsa bakmamak ne anlamına gelir?

Arkadaşım whatsapptan yazdığımda genelde en fazla 1 saat içinde cevap verirken instagramdan attığım reelsa 10 saattir bakmıyor. bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla 3 1

Kızlar bir erkeğin ilk. neresine bakarsiniz?

Kol kası büyük olanlar dikkatinizi çeker mi?
Cevapla 4 1

Asla mutlu olamıyorum. Zengin de olsam, sosyal de olsam, başarılı da olsam, seyahet de etsem, 31 de çeksem olmuyor. NEDEN?😭?

Gerçekten artık yoruldum ve pes ediyorum. Belli ki ben hiç mutlu olamiyacağim. Neden böyleyim?😥
Cevapla 2 3

Spor salonlarından neden soyunma kabini yok yam rezillik değil mi?

Erkeklerin soyunma kabini olan hiç spor salonu göremedim
Cevapla 3 3

Bir kadın p*rno oyuncusu gibi sevişiyorsa erkek o kadın hakkında kötü bir şey düşünüyor mu?

Yoksa daha mı iyi yatakta amatör mı olmalıyız yoksa p*rno Oyuncusu gibi mi
Cevapla 2 22

Kızlar, Kızlar rica etsem cevaplayabilir misiniz?

Birkaç yıl önce sadece ismini öğrendiğim ama soyadını bilmediğim için bulamadığım kızı şans eseri bu yıl Instagram'da gördüm ama giyimi konusunda çok açık giyinen birisi ve içki sigarası da var hikayelerinden gördüğüm...
Cevapla 4
Cevapla 4 9

Fotoğrafta anlatılan nedir?

Buranın da böyle olduğunu unutmayalım 🙂
Cevapla 13 34

Erkekler neden bu kadar pis kokuyor?

Hepinize sinir oluyorum abi bi de hepiniz aynı kokuyorsunuz türevleri resmen şu koltuk altınızı alın awq alın ko ku yo sunuzzzzz
Cevapla 1 17
Cevapla 0 5

3 harflilerin rüyana girmesi?

Son zamanlar çok yaşıyorum bi korkuyla uyanıyorum (cenabet değilim) niye oluyor acaba
Cevapla 1 5

Sizce insanlar daha çok hangi dilenciye yardım etmişlerdir ve neden?

İnsanların doğruluk, dürüstlük ve vicdan gibi değerlere nasıl yaklaştıklarını gözlemlemek amacıyla bir deney yapılmak istenmiş. Bu deneyde, dilenci kılığına girmiş iki kişi görevlendirilmiş. İlk kişi, perişan kıyafetler...
Cevapla 9 9

Sinirli erkek nasıl?

Çok sinirli birinden olur mu?
Cevapla 3 4

Ne yapmalıyım 😕 ayrımcılık yapıyor?

Annem sırf tesettürlü olmadığım için benim ihtiyaçlarımı karşılamıyor kıyafet alıcaktım gerçekten artık ihtiyacım var ama duydum kardeşime kapanmıyor boş ver gerekmiyor ona diyor para istediğim de sürekli yok yok diyor...
Cevapla 3 3
Cevapla 6 26

Gorusmeye tesetturlu, ilk is gunune acik gitsem ne olur?

Aslında ise ara verdiğim dönemde acilacaktim ama evdekiler olsun akrabalar olsun beni yer bitirirdi. Zorla geri kapattirma ve türlü hakaretler duyardim cesaret edemedim hala aile evimdeyim. Şimdi gideceğim yerde ekibim...
Cevapla 6 7

Karakter olarak bencil ve kaşarın önde gideniyim psikolojik bir rahatsızlığım olabilir mi?

İnsanları kullanıyorum ama kullanırken bunun farkında olmuyorum onlara iyilik yapıyorum sanıyorum fiziksel şiddette işin içinde bazen sınırlarım zorlanınca Biriyle gülüp konuşurken kafamın içinde o kişiyi aşağılıyorum...
Cevapla 2 7

Sabırlı biri misin?

Bana çok lazım.
Cevapla 28 36

Kız ile erkek sarılabilir mi?

Arkadaş gibi sevgili olmadan bence sarilamaz ben bir erkeğe sarılacak kadar ısıniyorsam zaten duygusallık içimde var demek onu bir arkadaş değil sevgilimmis gibi hissederim sizce
Cevapla 6 4

Kızlar, Ella’yı çok erken almak sıkıntı olur mu?

Kızlar dün gece bir kaza yaşadık eşimle, panikle 3 saat sonra ella aldım ama şimdi de acaba çok mu erken aldım işe yaramaz mı diye korkuyorum
Cevapla 3

Şu an ekmek arası ne iyi gider?

Şu an ekmek arası ne iyi gider? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Cevapla 28 12

Yollarda araçlarından inip başkalarına saldıranlar neden hapis ceza almayacak biliyor muydunuz?

CHP bu maddeleri yargı pakettinden çıkarttı. Millet birbirini yesin diye. Toplamda 8 madde ama ilk ikisi geçmeliydi bence. Meskun mahalde ateş etmenin cezasının 5 yıla çıkarılması. Bu suçun kişilerin toplu halde...
Cevapla 4 8

Günaydın herkese neler yapacaksınız bu hayırlı günde?

cümleten kurban bayramımız mübarek olsun
Cevapla 5 2

Sevgilim çalışmıyor?

Öncelikle onu çok sevdiğimi belirtmek istiyorum Kendisi 18 yaşında 9 sınıfta okulu bırakmış sınıfta kalmış ve O zamandan sonra ne derslerini çalıştı ne de bir işe girip adam gibi parasını kazanmaya başladı Ben Onu...
Cevapla 2 2
Cevapla 4 24
Cevapla 6 3

EGE TURU HAKKİNDA?

Selammm tur sirketi ile ege turuna gidecegim sizce nasil olur ilk defa gidecegim yorucu mu olur zevkli mi olur tatil gibi mi olur denize girme firsatimiz olur mu serbest olacagimiz zamanlar olur mu gidenler varsa...
Cevapla 1 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨