Sorular: Aile & Toplum
Erken yaşta anne baba kaybı yaşayan var mı, bu korkuyla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Çok yıkıcı bir şey olmalı, yaşarken hep bi yanın eksik yarım, ben şu an 25 yaşındayım, annem beni geç doğurmuş o 64 yaşında babam da o civarda 64, onların günden güne yaşlandığını güçten düştüğünü görmek zaman ilerledikçe...
Bayramda en güzel anınız neydi?
Doğup büyüdüğüm, liseye kadar yaşadığım mahalledeki evimizdeki alt komşumuza ziyarete gittik. Yıllardır görüşmüyorduk. Anılarım canlandı. Sanki 20-25 yıl öncesine gittim. Hem komşumuzu, hem mahallemizi, hem evimizi hem de...
Sevdiğim insan bir öyle bir böyle davranıyor, neden bu kadar anlamakta zorluk çekiyorum?
Hayatım boyunca sevdiğim insanı anlamaya çalıştım, istediği gibi biri olmayı kafama koymuştum her şeyimi kaybettim ama bazen bana çok iyi davranırken bazen düşman gibi bakıyor bazen varken bazen yokmuş gibi bazen ağlarken...
Benim siyasi görüşümü merak edenler olmuş söyleyeyim mi?
Tabii ki de CHP'li Fransız bir kadınım insan haklarından ve demokrasiden yanayım 🫶🫶
Hayırlı bayramlar 🍬🍭🍬🍫🍡 dua ederken aklınıza ilk kim veya kimler geliyor?
Yakınlık ne zamanla ne mekânla sınırlıdır. Zira eller Allah’a açıldığında akla ilk gelen sevilenlerdir. Aklımda, yüreğimde ve duamdasın.
Nevruz kutlamak Kürt geleneği mi, Türkler de Nevruz ateşi yakıp kutlar mı?
Bugün nevruz ateşi yakıp kutlasam Kürt mü oluyorum
Parasız erkeği sadece annesimi sever?
Zengin yazınca tanışma derler fakir yazınca taciz ediyor derler Müge ablaaa 😁
Beni istemeye gelen ailenin yanında sigara içmem gerçekten ayıp mı, yanlış mı?
Beni istemeye gelen bir aile vardı birlikte düğüne gittik kadının yanında sigara içtim diye annem kızdı yanlış bir şey mi
Manipülatif kayınbaba ve babasının etkisindeki eşimle evlilikte nasıl başa çıkarım?
Kendisi eşimi çok şımarık yetiştirmiş, konfor alanından birazcık çıksa strese girip sinirleniyor ve konfor alanından çıkmayı dünyanın sonu olarak görüyor. Hadi ben 11-12 aydır biraz yola soktum onu. Ama babası hâlâ ona...
Yengeme ayıp mı oldu sizce?
Koltukları yenilettim. Ayıptır söylemesi de baya pahalıya patladı. Yengemin iki çocuğu var ikisi de birbirinden şımarık ve yengem kendini çok salıyor, onlara hiç dur demiyor. Gittikleri her yeri mahvediyorlar yemek yerken...
Görücü usulü evlilik sizce mantıklı mı, bu şekilde evlenen pişman oluyor mu?
Yani iyi bir şey mi o şekilde evlenen var mı aranızda doğru buluyor musunuz
Bir insana alışmanız icin onu ne kadar süredir tanıyor olmanız gerekiyor?
İyi akşamlar ve iyi bayramlar. Pinterest'te gezinirken aşağıya eklediğim iki görsel karşıma çıktı, bir insana alışmanın bir zamanı yok bence. garip bir şekilde bazı insanlarla tanıştığınız an sanki çok uzun zamandır...
Statü mü daha önemli yoksa insanın gerçek değeri karakterinde mi saklı?
Statü bir insanın değerini gerçekten gösterir mi yoksa insanı değerli yapan şey karakter midir sizce 🤔
Benim yaşımdakiler niye evlilik düşünmüyorlar?
Yalnızlık zor bi de yaşlanınca iyice zorlaşacak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer