Sorular: Aile & Toplum
Görücü usulü ile evlilik kötü bir şey mi, kız arkadaşım yoksa ne yapmalıyım?
Kız arkadaşım olmadı, olmuyor, okul bitince en azından biri olsun diyerekten düşünmüyor değilim. Bir köyümüz, memleketimiz yok, bulmak da zor, ne yapacağım bilmiyorum.
40 yaş üstü kadınlar neden atarlı giderli sözler paylaşmak zorunda?
40'tan sonra bi Bergen kaçıyor içlerine sanki cringe
Neden kimseye güvenilmiyor, neden kimse sadık kalmak istemiyor?
Hep daha fazlası ve başkasını istiyorsunuz herkese mavi boncuk dağıtıyorsunuz neden yaa neden!
Annem bana cinnet geçirtecek?
Çok fazla ama çok fazla sosyal kaygısı var 1 günlük otobüs yolculuğuna çıkıyoruz haliyle üzerime rahat olan bir şey giyiniyorum biraz eski ama çok geniş cepleri var çok yardımcı oluyor annem de o kapşonlu çok eski diyor...
Yaşlı dayılara ilgi duyuyorum, bunun nedeni ne?
55-69 yaş arası dayılara ilgi duyuyorum 40 falan bile genç geliyor ilgimi çekmiyor
“Az insan, çok huzur” dedikleri şey sizce gerçekten mutluluğun sırrı mı, yoksa insan bazen en çok kalabalıkta mı eksik hissediyor?
Bence insanın ruhunu yormayan birkaç kişi, herkesten daha kıymetli… Çünkü huzur, kalabalıkta değil; yanında kendin gibi hissedebildiğin insanlarda... #kisilikvekarakterebru2777
Babam beni neden sevmiyor gibi davranıyor, sadece bana bu kadar kötü davranmasının sebebi ne olabilir?
Arkadaşlar babam ben oldum olası beni sevmiyor, bana hep bağırıp çağırıyor, hep azarlıyor. Ben ona doğru düzgün bir şey söylüyorum ama o bana bağırarak cevap veriyor, küfür ediyor, bana bakmıyor, ihtiyacımı karşılamıyor....
Kocamın kokusuna aşırı bağlanmam ve onu bebek gibi görmem normal mi, psikolojik olarak ne anlama geliyor?
Kıllarını seviyorum falan, kokluyorum, teninin kokusu çok hoşuma gidiyor
Evde kalma korkunuz var mı?
🤔 Aslında herkese göre birileri var insan çok ama istediğiniz kişi denk gelmeyebilir ve beklerseniz denk gelmezse evde kalırsınız hmmm... Neyse.
Sizce bir insan sorumluluk aldıktan sonra olgunlaşır mı?
Yani hayatına biri girse, onun sorumluluğunu hissetse tabii ki herkes için geçerli olamaz ama bir kısım insan için geçerli olabilir mi? Bu bir erkek için soruyorum, sorumsuz biri değil aslında ama henüz biraz genç.
Burada çok sık karşılaştığım özgüven problemi neden var 🎀?
değeriniz bir başkasının onay mührüne bağlı değil siz tam ve kusursuzsunuz birinin sizi fark etmesini beklemeyi bırakın ve kendi ışığınızla parlayın gerçek özgüven kimsenin onayına ihtiyaç duymamaktır çok sık görüyorum...
Evde yalnız kalınca onu düşünmeden duramamak normal mi, yalnızlık mı tetikliyor?
Yakınız yaşıyorum bugün de erken geldim eve hiç aklımdan çıkmıyor yalnız olduğum için mi
Biri size böyle dese ne düşünür ne hissederdiniz?
Yanımda senin olduğun bir hayat istiyorum.
Erkekler huzursuz olduğu yerden kaçıp huzuru başka yerde arar mı?
Bağıran, asık suratlı bir kadınla hayat sürerken huzuru başka yerde arar mı? Sessiz bir liman misali
Var mı ben gibi olan?
Babam çok sorumsuz hiçbir iş yapmıyor annem deseniz hasta çalışamaz artı cahil cühela akraba baskısıyla çalışmasına olmaz gözüyle bakarlar ve annem şeker tansiyon hastası hiçbir gelirimiz yok benim de çalışmama izin...
Esim is arkadasina karsi birsey mi hissediyor?
Eşim bir anda soğuk davranmaya başlamıştı, ben de wp okuttum, iş arkadaşı odasındaki kızla konuşmuşlar. Eşim öğle arası neredesin diye sormuş, o da şuraya gidiyorum, eşim de nereye demiş. Her neyse, sorma sebebi,...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer