Sorular: Aile & Toplum
Yalnızlıktan daha yalnız hisseden var mı, telefonu hiç çalmayanlar burada mı?
Gerçekten öyleyim, telefonuma bile reklam vs dışında mesaj, bildirim vs gelmiyor. Yalnızlıktan daha yalnızım resmen. Kimler yalnız hissediyor?
Mutsuz olduğunuzda yalnız kalmak mı size daha iyi gelir birileriyle olmak mı?
Yaklaşık 6 aydır arkadaşlarımla bile çok az konuşuyorum acaba yalnız olmak daha mı kötü etkiliyor diye düşündüm.
Sürekli istenmiyor, sevilmiyor ve dışlanıyor gibi hissetmek normal mi, ne yapmalıyım?
İstenmiyorum, sevilmiyorum, dışlanıyorum, aşağılanıyorum?
Karşıdan karşıya geçerken nelere dikkat ediyorsunuz, sizce en kritik detay ne?
Görsel internetten dememe gerek var mı
25 yaş bunalımı yaşayan, aileyle yaşayan ve hayattan zevk alamayan biri nereden başlamalı?
Öncelikle merhaba, lütfen yadırgamayın, 25 yaşındayım, 1 evlilik yaptım, boşandım, ailemle yaşıyorum. Aile evine geldiğimden beri hiç çalışmadım, hep sağdan soldan isteyerek geçindim. Dertleşeceğim kız arkadaşım yok,...
Yaşıtlarıyla anlaşamayan bir kız ne yapmalı?
Yaşıtlarımın yanında fazla ağırbaşlı ve ciddi olgun kalıyorum onların o enerjisine veya saçma ortam muhabbetlerine ayak uyduramıyorum, uydurmak da istemiyorum. Hep farklı frekansta oluyoruz yani. 20 yaşındayım ama onlar...
İlerde napıcam ya diye düşünüyomusunuz?
Yaş 27 oldu doğru düzgün iş yok, para yok, ailemin durumu da kötü. İleriyi düşündükçe içimi karanlık basıyor. Ya çevreme bakıyorum, tüm arkadaşlarım işsiz, hayatını kuramamış vs vs acaba ileride ne yapacağım
Merhametsiz bir patron olsaydınız nasıl olurdu?
Hiç acımanız yok istediğiniz kişinin işine son veriyorsunuz keyfinize kalmış insanlar kovulmayayım diye diken üstünde çalışıyor
Gece gece tatlı yemek huzur mu suçluluk mu hissettiriyor?
Kardeşimi almaya gönderdiğim için kötü bir abla sayılmış olmam değil mi:)
Nişanlım iş yoğunluğundan bana az ilgi gösteriyor, abartıyor muyum yoksa ilişkimizi mi zorluyorum?
Tam bir ay önce nişanlandık. Nişanlımın da bir ay önce hatta nişandan iki gün sonra akademi (öğretmenlik stajı) başladı. Önceden fabrikada geçici çalışıyordu ve biz çok konuşuyorduk. Şimdi işin rengi değişti, değil bana...
Fazla sevgiyi gördüğünde erkekler mi nankör olur kadınlar mı?
Bence, kadınlar sevgiyi hep ister ama bazı erkeklerde ‘nasıl olsa beni seviyor’ düşüncesi olduğu için değer bilmeyi bırakabiliyor.
Bayramda eşimin memleketine gitmek istemiyorum, hamileyşm korkuyorum nasıl kırmadan söyleyebilirim?
5 aylık hamileyim ya Bolu'dan Mardin'e arabayla ben harap olurum🥲 onu kırmak da istemiyorum ve oradaki akrabalarını da sevmiyorum. Bir kere gittim bayramda yollar çok dolambaçlı, bir de merkezinde olsa ailesi daha...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer