O olmasaydı adın hans ya da yorgo olurdu diyenlere ne söylemek istersiniz?

Evet hans sevenleri görelim.
O olmasaydı adın hans  ya da  yorgo olurdu diyenlere ne söylemek istersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Japonya bile 2. dünya savaşında 2 atom bombası atılmasına rağmen imparatorluğu asla pazarlık konusu dahi yapmamış ve yıkılmamıştır. Avrupada bir çok ülke hala krallık ile yönetiliyor bay kıvırcık. Danimarka, Hollanda, İsveç, Norveç, Belçika VS ama biz osmanlı yı içerden bozuk para gibi harcamış ve laiklik adı altında Cumhuriyeti getirmişiz. Hemde savaşı kazanarak öylemi! Yersen...
O olmasaydı adın hans ya da yorgo olurdu diyenlere ne söylemek istersiniz?
Cevapla