Çalışmak için üretim planlama bölümü zormu ?

arkadaşlar bugün bir fabrika ile iş görüşmem oldu ve insan kaynaklarındaki görevli bana üretim planlamada iş teklifi etti bende anlattıklarına göre kabul ettim şimdi ise kafama takıldı acaba zor bir kısım mı diye üretim planlama bölümünde çalışmak zor mu arkadaşlar
Çalışmak için üretim planlama bölümü zormu ?
Cevapla