En yakin arkadasim öleli 35 gün oldu ve onun benden baska kimsesi yoktu. Daha onceden arkadaşım olan bir erkek arkadasim vardi.
Hala var ve o bana destek oluyo beni dinliyo gibiydi. Ona en yakin arkadasimi anlatiyorum surekli bazen sıkmamak icin baska konular aciyorum. Bugun normal konuşuyorduk ölen arkadasin konusunu açtigim an interneti falan kapatti resmen cevap vermedi bende delirdim. Hani resmen yanimda olmasi gerekirken ugrasmak istemedi. Bide ben ona beni umursamadın falan dedim sinirlendim kim seni dinliyo ki benden baska diyo. Şu an cok sinirliyim annemin telefonundan yazıyorum sinirden kendi telefonumu ve bilgisayarimi kırdım. Ben napjcam?
Hala var ve o bana destek oluyo beni dinliyo gibiydi. Ona en yakin arkadasimi anlatiyorum surekli bazen sıkmamak icin baska konular aciyorum. Bugun normal konuşuyorduk ölen arkadasin konusunu açtigim an interneti falan kapatti resmen cevap vermedi bende delirdim. Hani resmen yanimda olmasi gerekirken ugrasmak istemedi. Bide ben ona beni umursamadın falan dedim sinirlendim kim seni dinliyo ki benden baska diyo. Şu an cok sinirliyim annemin telefonundan yazıyorum sinirden kendi telefonumu ve bilgisayarimi kırdım. Ben napjcam?
Güncellemeler
+1 yıl
Heyyyuu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar