Arkadasima cok sinirliyim telefonu ve pcyi kirdim?

En yakin arkadasim öleli 35 gün oldu ve onun benden baska kimsesi yoktu. Daha onceden arkadaşım olan bir erkek arkadasim vardi.
Hala var ve o bana destek oluyo beni dinliyo gibiydi. Ona en yakin arkadasimi anlatiyorum surekli bazen sıkmamak icin baska konular aciyorum. Bugun normal konuşuyorduk ölen arkadasin konusunu açtigim an interneti falan kapatti resmen cevap vermedi bende delirdim. Hani resmen yanimda olmasi gerekirken ugrasmak istemedi. Bide ben ona beni umursamadın falan dedim sinirlendim kim seni dinliyo ki benden baska diyo. Şu an cok sinirliyim annemin telefonundan yazıyorum sinirden kendi telefonumu ve bilgisayarimi kırdım. Ben napjcam?
Güncellemeler
+1 yıl
Heyyyuu
Arkadasima cok sinirliyim telefonu ve pcyi kirdim?
Cevapla