Güncellemeler
+1 yıl
Herkese benden +1 ŧɧε_ŗσɱεσ..
Antep fistigi abur cubur degil kuruyemistir ve aksamlari ilac almadigim surece bir bardak sut harici bisi almam
Patlamış mısır seviyorum en öokk
benim o <3 en çok onu severim çayın yanında
Cevap
1Cevap
Ben bu aralar saklıköy manyağı oldum.
atışdırmam
oreo
Çikilit
Cikolata.
Benim o
Dondurma
evetttt
Antep fıstığı 🙂😊😊
Çaklıtt
Benim o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar