Hemşireler ve kadın doktorlar neden bu kadar artist?

Ne zaman hastaneye gitsem hemşireler laf dalaşına giriyor hastalarla atarlı atarlı davranmalar yaşlı kadını azarladı kadın doktor bile bu kadar artist değil diyor. Sonra kadın dişçiye gittim dişi çekecem diyor dedim iltihap var çekilir mi dedim birden sesini yükseltti tedavi olmaz çekilicek dedi ilaç bile yazmadı şikayet ettim direk iltihaplı dişin çekildiği nerde görülmüş?
Hemşireler ve kadın doktorlar neden bu kadar artist?
Cevapla