Bir kız üç erkek grubuyla gezenlere rast geldiniz mi?

Ya bilmiyorum sadece bana mi tuhaf geliyor anlamıyorum. 3 erkek 1 kız gördüğüm zaman şöyle bir bakıyorum erkeklermi kızı gezririyor kizmi erkekleri. Kafede goruyorm okey oynuyorlar. Arkadaş desen arkadaş değiller çocuklar abazanliktan kirila gidiyor , kıza yavsamak için birbirleriyle yarışıyorlar. Kizda bundan hic rahatsız olmuyor kikir kikir gülüyor. Bu kız bu gruba niye girerki ? Hazır ilgilenen biri varsa onuda sogutur kendinden.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseyi kinayip , yargılamak bana düşmez. Merakimdan sordum sadece. Yoksa 3 kişiye giren hesabla 1 kişiye giren bana dokunmuyor kmse yanlış anlamasin
Bir kız üç erkek grubuyla gezenlere rast geldiniz mi?
Cevapla