Erkek kardeş ablası olmanın güzel ve kötü yanları nelerdir?

Erkek kardeş ablası olmanın güzel ve kötü yanları nelerdir?

Erkek kardeş ablası olmanın güzel ve kötü yanları nelerdir?
İki erkek kardeş ablası olarak benim için en güzel yanı, çok iyi iki sırdaşım ve omzunda ağlayabileceğim iki erkek var hayatımda çok şanslıyım.❤️ Kötü yanı ise çok didişiyoruz. 😒 Bence ablası olan erkekler çok şanslı bir kadını yakından tanıma serüvenine çok erken yaşta başlıyorlar. 😂😂
Erkek kardeş ablası olmanın güzel ve kötü yanları nelerdir?
Cevapla