◾Seyf'i özetliycek olursak TÜRK Futbolunda tArAfsız bir şekilde vine çeken İLK kişidir. ADAMsın Quaresma adlı videosuyla kısa bir süre içinde ünlenme hikayesi vardır. Her takıma objektif bakış açısıyla bakarak yaptığı vinelarla kişinin kendi takımı o an kötü gibi görünse bile güldürmeyi başarabilen ortaya kargaşa çıkarmayan paylaşımlarla bulunan bir yeteneği var. Futbol SEVmeyenlerin bile genel olarak hoşlarına gidiyo. ❗Birinci izlemede belki bir etki olmaz ama ikinci hatta üçüncü izlemede bağımlı bile olabilirsiniz. Seyf'i izlemek için youtube'a Seyf kanalı yazıp videolar kısmından en alta inerek videolarını izlemeye başlayabilirsiniz. Tavsiye ederim... İzleyenler eğer görüş bildirirse güzel olur, denemekten zarar gelmez ; )... Sağlıcakla kalın.
Bu çocuk işini gerçekten iyi yapıyor ilk videosunda baya tepki duydu beşiktaşlı arkadaşlardan ama 2-3-4 derken her takıma aynı şekilde yaklaştığı anlaşılınca fenomen oldu ve videolarını hala izliyorum en son Fenerbahçe ye yaptığına çok güldüm bir Fenerbahçeli olaraktan kahkaha attım 😂😂😂çünkü acı gerçeği mizahla anlatabiliyor “En son şampiyon olduğumuzda dolar 2 liraydı abi “ 😂😂😂😂
Beşiktaşlısın sanırım onun için sana bir soru sormak istiyorum beşiktaşlı bir kadın aldığı ilk Beşiktaş atkısını birine hediye ediyorsa o kişiye ne kadar değer veriyordur
BEŞİKTAŞ'lı atkısını FEDA edebildiyse GERÇEKten ÇOK DEĞER verdiği kesindir. Veya kArşı daki insanın BEŞİKTAŞ'ı SEVmesi yönünden bir ADIM atmak istemiştir. Ben kendime adıma vermiş olsam o şekilde veririm.
Boş ver uzun hikaye kısaca beni beşiktaşlı yapmak için beşiktaşlılar şöyle Beşiktaşlılar böyle dedi dedi sonunda anlattığı hiç bir şeyi yapmadı ve fanatik bir beşiktaşlı
En İyi Cevaplar