Birisi ağlarken içinizden gülme isteği gelse güler miydiniz? Diyelim ki karşınızda birisi ağlıyor tam o sıra da sizin gülesiniz geldi. Bu durumda gülmem doğru olmaz deyip kendinizi sıkar mıydınız? Yoksa ne olacak çaktırmadan gülerim ben der güler miydiniz?
Birisi ağlarken içinizden gülme isteği gelse güler miydiniz?
Birisi ağlarken veya üzüntülü bir durumdaysa karşısında istemsiZce gülmemizi sağlayan bir cin topluluğu varmış bizi küçük düşürüp mahcup bırakmak için yapıyorlarmış diye okumuştum
kendimi sıkarım elimden geldiğince. Baktım olmuyor salla gitsin deyip basarım kahkahayı. Zaten trajik olaylarda gülme isteği geliyor en çok. Çok kötü ya
En İyi Cevaplar