Siz Türkiye'de hiç zekice planlanmış bir banka soygunu gördünüz mü? Ben görmedim.
Neden görmedik? Bilin bakalım ne eksik?
Neden görmedik? Bilin bakalım ne eksik?
Soygun sonrası plan eksik. Tüm çabayı parayı alabilmek için harcıyorlar fakat sonrası için saklanmak dışında hiçbir plan yapmıyorlar.
Ciftlik bank efsanevi soygundur tosuncugum unutmadim seni
Banka eksik😂😂
Nope
Bir bankayi soymak icin bile para gerekli. O kadar fakirlestik de birak da soyamayanlar olsun.
Abartmayın ya evet fakirleştikte halktan her yıl yüzlerce milyar dolar vergi toplanıyor. Bu para nereye gidiyor? Nerede toplanıyor? Para olmayan banka mı var?
😂😂😂 Abi sakayi bu kadar sen abartmaniye banka soyalim. Banka soymak zeka belirtisi mi
Cevap
10Cevap
Valla zekicemi cesaretlicemi bilemedim ama burda karakolo 200 m yakindaki pttye keleş ve pompalilarla cok rahat girip bir dakikada soyup çiktilar ellerini saliyarak karakola doğru olan sokağa girdiler
Hayır Türkiye’de sekice yapılmış herhangi bişey görmedim
Çünkü banka soyacak kadar aptal değil kimse başka yollara başvuruyorlar
ayakkabı kutusu sayılır mı
Benim zekam eksik. 😉
Onu yapacak zekaya sahip bir soyguncu eksik :D
Zekice banka soygunu planlayan insanlar mı?
cesaret eksik
ve beyin belki
Beyin eksik soyguncularda😂
bankanın soyduğunu gördüm
Gören iki göz?
Zeka
Para
Para her ülkede var. Şu an en dandik bankanın bile merkez kasasında en az 100-200 milyon tl vardır
Soyguncunun soygun yapmak için paraya ihtiyacı var. Yani, iyi planlanmış bir soygun için.
Çok zekice ama hedefim bu değildi.
La casa de papel
Sjktir git soy skdk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar